ik had een vraagje over schoentjes nu heb ik hele leuke schoentjes voor mijn zoontje gezien maar het is maatje 20 nu is mijn vraag vanaf wanneer hebben ze maatje 20 ongeveer aan groetjes daphne
Hoi Nou mijn dochter heeft sinds ze 12 maanden was pas deze maat, maar zij heeft wel een klein voetje. Je kan ook zijn voetje op de schoen leggeb, let wel op dat je schoen neem met een flexibele zool. Succes Groetjes Monique76
aidan had maat 20 vanaf zijn 6 maanden, maar hij heeft dan ook echt grote voeten! je kan in een schoenenzaak ook gewoon de voetjes laten opmeten. x
mijn zoontjes haddden met een jaar maatje 18. pas rond 2 jaar hadden ze maatje 20. mijn dochtertje van 5 maanden heeft nu maatje 15/16,dus denk dat het met haar hetzelfde gaat zijn.groetjes tamara
dank jullie wel allemaal voor de antwoorden dan an ik voorlopig de schoentjes nog even wegzetten groetjes daphne
je kunt (las ik ergens een tip) de maat goed meten door een notitieblaadje te nemen, het voetje erop en dan met een pen voor en achter en aan de zijkanten een streepje te zetten, en dan kun je goed kijken of het past in het schoentje. elijah heeft ongeveer maat 20 (13 maand) maar een hele hoge wreef, heel moeilijk om schoentjes te vinden..... heb nu flexibele schoentjes op het oog, hij loopt ongeveer vanaf 11,5 maand goed los, maar laat m zo lang mogelijk zonder schoentjes oefenen...zie nog wel wanneer ik ze haal...