Little people

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laure80, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Is little people echt zo leuk?

Voor mijn zoontje, bij wie sinterklaas en zijn eerste verjaardag kort na elkaar komen, was ik op dit forum aan het rondkijken naar leuke cadeau ideeen.
    Telkens lees ik hoe leuk little people is.
    Kijk ik in de winkel dat vind ik het eigenlijk vrij simpel speelgoed voor best veel geld lijken. Op de doos staat dan 'met leuke geluiden', maar bijvoorbeeld de garage heeft alleen 1 bel en 1 auto die geluiden maakt en zo is dat ook bij het andere speelgoed, weinig geluiden.

Ik vraag me daarom af, is little people echt zo leuk of wordt het elkaar ook snel 'aangepraat'.

2. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    tis zeker wel een merk dat je snel aangepraat word inderdaad. ik zelf vind het echt leuk spul. heel stevig en onbreekbaar. mooi formaat poppetjes om beet te houden voor de kleintjes. de geluiden enzo word idd wel overschat. maarre ja ik ben wel fan van little people. mijn dochter vind t met fases leuk

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.829
    4.201
    113
    Mijn dochter heeft tot nu toe de boerderij en de schoolbus (voor kerst krijgt ze drukke dag huis en vliegtuig) Tja, zij vind het echt heel leuk. Ze maakt een heel spel met de poppetjes, is dol op de geluidjes. Ze is nu 14 maanden maar speelt er echt al graag mee

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

ja, het is echt leuk!

Esmee heeft het huis, de kermis, de paardenstal, het vliegtuig, het piratenschip en krijgt voor haar verjaardag de boerderij!

Een heel scala aan poppetjes en accesoires.. Ze leren hierdoor goed hun fantasie gebruiken en ontdekken steeds weer nieuwe dingen aan het speelgoed..

Vind het super mooi speelgoed!:D

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Heel erg leuk; Iris heeft op haar 1e verjaardag de boerderij gekregen; groot succes.Leuk voor die leeftijd; diertjes en dierengeluiden en deurtjes die open en dicht kunnen.....t is idd wel duur. Eens in de zoveel tijd is er een behoorlijke aanbieding; bij Bart Smit destijds de boerderij voor de helft gekocht en pas geleden de speel en leer stad voor sinterklaas, ook voor de helft van de prijs. Je kan dus geluk hebben....

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier is het een groot succes.
    Het is ook duurzaam spul, vind ik ook wel een belangrijke bijkomstigheid

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hier ook destijds voor haar 1e verjaardag de boerderij aangeschaft van little people, ze heeft er een aantal keer mee gespeeld, maar nu eigenlijk niet meer.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

i.d. Het is niet zo dat ze het maar een halfjaartje leuk vinden want ze ontdekken steeds meer en spelen steeds weer op een ander niveau..

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Hier is het een heel groot succes. Demi heeft inmiddels het kasteel, de boederij, vliegtuig, schoolbus, kermis (reuzenrad) en het pretpark. Voor kerst krijgt ze nog de nieuwe pop 't train en de dierentrein en de poppetjes zijn leuke kleine schoencadeautjes. Tot nu toe is het pretpark het meest favoriet, daar kan ze een auto naar beneden laten rijden.

10. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Onze dochter vindt LP ook geweldig, ze is ook 14 maanden en de diertjes stopt ze in de boerderij, haalt ze er weer uit, stopt ze in een ander bakje. Haar andere speelgoed pakt ze lang niet zo veel als LP. Mij is het niet aangepraat, Ik vond het zelf leuk om te zien, ik koop het alleen in de uitverkoop (bijv. Kruidvat en bij Bart Smit, maar de boerderij heb ik via Marktplaats gekocht, goed afgewassen en hij is als nieuw).

Moet er wel bij zeggen dat toen ik het er met een collega over had waarvan haar zoontje al een stuk ouder is (en geen LP meer heeft), dat ze zei dat hij er eigenlijk nooit mee speelde. Ik denk dus dat het per kind verschillend is.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik dacht eigenlijk net zo als jij... Maar een tijdje terug, bij de kinderkapper (met 14 maanden) stond er ook wat LP spul... en ze ging er gelijk lekker mee aan de gang... ! Dus nu ben ik ook overstag gegaan. In die zin: Het staat op haar verlanglijstjes. Maar verder heeft ze tot nog toe alleen wat poppetjes gehad. Die waren in de aanbieding bij trekpleister voor 2,99 (en m'n moeder heeft later ergens anders een soortgelijke buisje met poppetjes gekocht voor 2,49 ) .

Echter duplo is ook érg leuk... en daar wordt hier nu ook veel mee gespeeld en daar heb je ook best wel wat poppetjes en dingetjes van.

12. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik koop alles op marktplaats. zelfs daar vind ik het nog duur.

13. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Het is inderdaad duurzaam spul. Zoontje krijgt de boerderij voor zijn 1e verjaardag. De garage had mijn moeder nog bewaard van ons, heette toen geen little people, maar het principe is hetzelfde. Ding is dus bijna 30 jaar oud en gewoon nog in goede staat en mijn zoontje vindt het geweldig om autootjes in de lift te rijden en van de helling af.

14. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Patrick heeft de boerderij en garage gekregen voor zijn 1e verjaardag en later hebben we bij de Kruidvat een paardenstal bijgekocht. De garage staat boven. Vind hij nog niet erg leuk, maar de boerderij wel. Vooral de geluidjes!

15. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Hier is het ook een groot succes! Zowel mijn meisje van 3 en half als mijn zoontje van net een jaar vindt het geweldig. We hebben dan ook wel het een en ander.
    Hier is nu de kerststal helemaal het einde. (ja, ik weet dat het nog een beetje vroeg in het jaar is voor kerst. Mijn dochter is een echte kerstfreak, we luisteren ook al kerstleidjes sinds juli:$ Kan ze niet meer horen....haha)

16. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ja hier is het ook helemaal favoriet.
    Al maanden wordt er mee gespeeld.
    Ene dag wat meer dan de andere maar het is echt heel leuk.
    Op moment wordt het huis vooral gebruikt om er met auto's door heen te rijden.
    De deurbel gaat , ze vraagt wie er is, doet de deur open en dan de auto er door heen en zo gaat dat wel even door.
    Ze gaat er trouwens met cars auto's door heen.
    Maar ook de trein is leuk om er mee te rijden door de kamer.
    Ze krijgt met kerst nog een en ander ervan.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier is het ook een groot succes, echt Milan's favoriete speelgoed. Hij heeft er al vrij veel van (krijgt echt van alle kanten cadeau's altijd en dan is 't vaak iets van LP), maar hij vindt echt alles leuk.

Zeker een aanrader!

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben ook heel wat LP maar dochter speelt er nooit mee! Miskoop van het jaar dus. Hopelijk krijgen we nog een 2de die er wel mee wil spelen en anders gaat het op mp.

Dochter is dol op Duplo en keukentjes/koken.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mijn dochter speelt er veel mee. deurtjes open en dicht, geluidjes maken, beestjes en poppetjes in en uit huisjes en auto´s, auto´s rijden op de vloer.

ik vind het zelf ook leuk omdat wij vroeger thuis ook fisher price hadden en er nog heel lang mee gespeeld hebben.

20. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier ondertussen ook heel wat LP. Eerste kregen we op mn man zn werk van Sinterklaas en de rest hebben we bijna allemaal via MP gekocht! Koop t allemaal hier in de buurt dus geen verzendkosten, dan zijn het allemaal leuke prijsjes ;)

Deel Deze Pagina