Schoenzetfratsen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tupp, 17 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Leuke ideeen :) onze dochter vandaag dik in tranen dat sinterklaas niet haar laarsjes mee mocht nemen
     
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.781
    6.584
    113
    Vrouw
    Mijn smurf is nog veeeeeel te jong. Maar ik doe nu vast ideeen op :roflmao:
     
  3. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Ik was in paniek! Had dit topic gelezen en bedacht: dinsdag nog even doorkijken. En toen was ie weg! Verhuisd!

    Ik ben niet zo inventief maar bij ons hebben de pieten met een stempel op de kalender aangegeven wanneer ze de schoenen mogen zetten. Scheelt een hoop gezeur :D
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.337
    846
    113
    hier niet veel gekke fratsen. Van de week hadden ze hun knutselspullen niet opgeruimd dus piet heeft daarmee een brief geschreven. En ook in de brief gezet dat ze voortaan wel even op moeten ruimen omdat hij zo hun spulletjes kon gebruiken. En sinds dien ruimen ze het nog netjes op voor ze naar bed gaan :roflmao:
    Gisteren had ik onze schoenen erbij gezet en ook er wat in gedaan en een cadeau voor de baby.
    Vorig jaar keer rommel gemaakt. Maar we hebben nu allemaal nieuwe meubels etc dat ik dat zonde vind :|
    Woensdag mogen ze nog 1 x hun schoen zetten.
     
  5. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.156
    2.239
    113
    Vrouw
    #45 MnnW, 30 nov 2018
    Laatst bewerkt: 30 nov 2018
    Ik heb (ahum, 'piet heeft' natuurlijk) zojuist het complete ontbijt ingepakt. Bordjes en bekers, messen, brood, zoet beleg.. En in de koelkast nog het pak sap en pak melk, de margarine, kaas, vleeswaren en pot jam. Tafel en koelkast vol pakjes, royaal bestrooid met pepernoten en chocolademunten en in de schoen kaartjes voor een sinterklaasvoorstelling morgenmiddag. En nu voetjes omhoog en weekend vieren!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mammaaa, Roanna, toch3 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Die ingepakte ontbijttafel is ook briljant! :roflmao:
     
    MnnW vindt dit leuk.
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.159
    15.230
    113
    Wij hebben bezoek gehad van een nieuwe piet. De namen zijn verkeerd geschreven :D zoals daa-nie-el
    Dikke schik voor de oudste kinderen
     

Deel Deze Pagina