Haha (je opmerking over de 'tang') Naja, als je vriendin gelijk heeft, komt het verhaal vast snel boven water. Genoeg getuigen tenslotte.
Geen probleem hoor, ik begrijp het wel. Maar vind het wel knap dat het bestaat bij jullie , ik bedoel, hier doen ze dat niet zo nauw eigelijk
@ prrrsam (en de rest): ik lees het volgens mij ook op twitter. Als je zoekt op 'herdenking' dan lees je dat er een man is aangehouden. Oh manlief zegt dat het ook op nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl staat!
Hoor net dat het dus komt door iemand die opzettelijk paniek wilde zaaien En dat er iemand onwel was geworden werd vooral gezegd om alles zsm weer rustig te krijgen
Op NOS wordt nu gesproken over een 'gek' die onrust heeft gemaakt en ineens aan schreeuwen was. Hij is iig gearresteerd.
"Wat de f*ck?!" was het eerste wat ik dacht. Maar ben ik nu de enige die een soort van (hoe kan ik dit het beste uitleggen) moskee gelal hoorde voorafgaand aan paniek op de dam? Want ik zei nog tegen mijn man, er is iemand aan het zingen. In elk geval de schrik zat er weer goed in. Met dank aan vorig jaar.
Ja, ik vind haar echt een overgewaardeerde journalist. Zij is helemaal niet objectief. Ze stelt altijd vragen die de geïnterviewde in een bepaalde richting duwen en is altijd zo agressief. Ja, denk het ook wel. Het is nu meer zo om niet nog meer hysterie te veroorzaken. Maarja, het laatste is er niet over gezegd lijkt me.
Grappig eigenlijk, dat iedereen gelijk denkt aan moslims, vooral op Bevrijdingsdag (precies mijn punt met die slechte journaliste van het NOS, die alleen maar paniek zaait altijd)! Maar het schijnt een orthodoxe jood geweest te zijn.
Kijk hier maar voor meer informatie. Twitter Een ooggetuige op Twitter meldt dat er een man is afgevoerd. Hij begon panisch te schreeuwen en er ontstond grote paniek, aldus de ooggetuige. Geruchten over een schietpartij blijken vooralsnog onjuist. De politie spreekt van ongeveer tien gewonden.
net zoiets als bij ons vorig jaar in het dorp. toen liep daar de stoet met de burgemeester en soldaten en scouting enzo en toen kwamen er twee autootjes aan met marokanen erin (ze hadden marokaanse vlaggen in de auto) en die gingen luid toeterend achter de stoet rijden. nou zo erg was dat! en zwaaien met die vlaggen en vanalles roepen over allah en die zijn toen opgepakt.....
als mensen in paniek raken rennen ze weg, daarbij lopen ze over mensen heen die dus gewoon vertrapt werden, dat waren de mensen die werden weggedragen.
tjee..was echt even schrikken ja......had gelijk zoiets van..klopt toch niet...zoals eerder gezegt..respectloos!!