Volgens het NRC en de ooggetuige. Natuurlijk roept een ceremoniemeester dat er niets aan de hand is, het lijkt me ook niet een goed idee om te zeggen; Niets aan de hand mensen, er liep een gek in het publiek, we gaan weer door.
Hier precies hetzelfde. ik zei net tegen mijn vriend, associaal dat mensen dit verstoren, mits de paniek, dachten gelijk weer aan 30 april. Kan me goed voorstellen dat mensen in paniek raken, het is nu goed een jaar geleden, maar de schrik zit er og steeds in.
Wat nou als er iemand met een naaldhak op zijn tenen stond? Zou ik ook gillen hoor, ook al was er 2 minuten stilte... Ja erg flauw ik weet het.. sorry..
haha tja ik zou ook dan gillen maja alsnog ik vindt het allemaal vreemd er gaan meerdere verhalen rond
wat vaag! ik snap er idd ook niks van. En wie is die andre. heb hem aan mijn man voorgelezen maar ook die snapte het niet. iemand hier hoog hoog begaafd??
Tja, da's ook een kettingreactie.. de 1 hoort dit, de ander hoort dan, en dan krijg je weer een ander verhaal. Maareh, ik kan hard gillen hoor..
Ben wel benieuwd wanneer we het echte én duidelijke verhaal te horen krijgen.... of dat uberhaupt wel gebeurd, of dat het in de doofpot wordt gestopt..
Komt er volgens mij op neer, dat iemand heeft geprobeerd een nieuwsbulletin te plaatsen om 19.00 Met de tekst "Zo juist heeft op de dam" Dit hebben ze niet geplaatst, omdat ze niet wisten of er onwaarheden in de tekst zouden staan, aangezien de dodenherdenking pas een uur later zou plaats vinden
NOS Nieuws - Balkenende: 30 gewonden door paniek Volgens premier Balkenende zijn er zeker dertig mensen in de paniek gewond geraakt. De meesten hebben schaafwonden en gebroken ledematen. Balkenende meldde verder dat er ergens een koffer stond. Meer wist hij er niet over te zeggen. Op het Beursplein stonden rond kwart voor negen ambulances om mensen die gewond raakten te verzorgen. Anderen werden opgevangen in een café-restaurant op het Damrak.
blijft vaag toch? dan wisten ze meer. ja ben ook benieuwd wat we te horen krijgen, ze moeten wel meer vertellen lijkt me omdat nederland er live getuige van was dat er iets gebeurd is.
Ja blijft zeker vaag! Je zou dan zeggen dat het met voorbedachte rade was en dat hij meer van plan was