Hai Dames, Ik heb een vraagje, ik weet vanaf woensdag dat ik zwanger ben. Gister was mijn NOD. Nu heb ik al een week dat ik een zeurend gevoel in mijn buik heb.. Is dit normaal? (zit vanaf vandaag in mijn 5e week volgens berekening van de huisarts) Las namelijk al ergens op internet dat dit een voorbode kan zijn van een miskraam? Maarja je leest zo veel op internet hield ik mezelf maar voor.. maar maak me toch een beetje zorgen.. Herkennen jullie dit of weten jullie wat dit betekent?? Groetjes
proficiat met je zwangerschap het kan vanalles zijn, ik had in het begin ook een zeurend gevoel, lichte buikpijn, steekjes,... heel je lichaam veranderd en vooral daar is vanalles moois aan het gebeuren je moet niet teveel op google opzoeken dat zorgt alleen maar voor stres
Ja dat klopt, zei mijn vriend ook al! Heb ook een boek over zwangerschap en daar stond in dat het normaal was omdat je baarmoeder aan het groeien is. Maar ik wilde gewoon even weten of andere dat ook hebben.. dat stelt dan wat meer gerust.
Heb ik vooral in het begin ook erg gehad. Voelde een beetje al menstruatie die zou doorzetten. Die pijntjes/ krampjes/ gevoelens zijn nu al een stuk minder. Gewoon genieten
Dankjewel voor jullie reacties Ik ben blij om te horen dat jullie dat ook hebben gehad. Het is inderdaad een menstruatie-achtig gevoel.. Hebben jullie dit gevoel lang gehad? Groetjes
Oei krampjes, weet er alles van! De vk zei mij al dat het gewoon bandenpijn was. En idd, met beebje gaat alles goed (zie onderschrift). Mocht het erger worden of erg lang aanhouden, gewoon even bellen hoor. Daar zijn ze voor!
Ja dat is waar.. dat zei de verloskundige ook al bij aanmelding. Maar echt pijn doet het niet.. het is meer gewoon een zeurend gevoel waarvan je denkt oh jee zou dit geen kwaad kunnen.. Ik wacht nog even af..