Raar gevoel in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lelie12, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hai Dames,

Ik heb een vraagje, ik weet vanaf woensdag dat ik zwanger ben. Gister was mijn NOD. Nu heb ik al een week dat ik een zeurend gevoel in mijn buik heb.. Is dit normaal? (zit vanaf vandaag in mijn 5e week volgens berekening van de huisarts)
    Las namelijk al ergens op internet dat dit een voorbode kan zijn van een miskraam? Maarja je leest zo veel op internet hield ik mezelf maar voor.. maar maak me toch een beetje zorgen..
    Herkennen jullie dit of weten jullie wat dit betekent??

Groetjes

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

proficiat met je zwangerschap :p

het kan vanalles zijn, ik had in het begin ook een zeurend gevoel, lichte buikpijn, steekjes,...
    heel je lichaam veranderd en vooral daar is vanalles moois aan het gebeuren

je moet niet teveel op google opzoeken dat zorgt alleen maar voor stres :)

3. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Ja dat klopt, zei mijn vriend ook al! Heb ook een boek over zwangerschap en daar stond in dat het normaal was omdat je baarmoeder aan het groeien is. Maar ik wilde gewoon even weten of andere dat ook hebben.. dat stelt dan wat meer gerust. ;)

4. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Heb ik vooral in het begin ook erg gehad. Voelde een beetje al menstruatie die zou doorzetten. Die pijntjes/ krampjes/ gevoelens zijn nu al een stuk minder.

Gewoon genieten

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Had ik ook hoor, een gevoel alsof ik ongesteld was. Hoort er allemaal bij!

6. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties
    Ik ben blij om te horen dat jullie dat ook hebben gehad. Het is inderdaad een menstruatie-achtig gevoel.. Hebben jullie dit gevoel lang gehad?

Groetjes

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Oei krampjes, weet er alles van! De vk zei mij al dat het gewoon bandenpijn was. En idd, met beebje gaat alles goed (zie onderschrift). Mocht het erger worden of erg lang aanhouden, gewoon even bellen hoor. Daar zijn ze voor!

8. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Ja dat is waar.. dat zei de verloskundige ook al bij aanmelding.
    Maar echt pijn doet het niet.. het is meer gewoon een zeurend gevoel waarvan je denkt oh jee zou dit geen kwaad kunnen..
    Ik wacht nog even af..

Deel Deze Pagina