De ribben onder mijn borsten voelen bont en blauw of gekneusd. Ben pas 28 wkn. zwanger. Toch trapt het kindje niet echt in mijn ribben. Hoe kan het dan? Gewoon door de drukkende baarmoeder? Die zat inderdaad wel al flink hoog zei de v.k. Help, ik moet nog drie maanden
Jah het kan daar door komen, koelen en spiroflor helpen bij mij wel, zouden ook je bovenste banden kunnen zijn...
ik had er ook al redelijk vroeg last van, alleen 2 weken later daalde beebje in, dus toen was het over Nu sinds 2 weken is t weer terug, maar dat is logisch als je al 40+5 bent natuurlijk Dus hopelijk scheelt het bij jou ook als ie indaalt, en anders heeft iemand mss wel tips? daar kan ik je zelf helaas niet mee helpen
Ik zal dan eens aan de v.k. vragen, maar dat duurt nog anderhalve week. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er geen last van, echt raar. Hopelijk is niet door een reuzekind. Heb zowiezo het gevoel dat hoe ik me nu lichamelijk voel, ik me zo pas 10 weken later in mijn vorige zwangerschap voelde. Alles is wat groter en zwaarder