Hoi, vorige week ben ik ziekjes geweest, paar dagen koorts tot 38°C, gehad, hoest, hoofdpijn, een griepje was het volgens de arts. Vandaag ben ik opnieuw gaan werken (laatste werkweek trouwens) en sinds vannacht heb ik menstruatiepijn, wat gedurende de dag aanhield en erger werd, het voelde echt aan alsof elk moment mijn regels zouden doorbreken. Zijn dit de zogenaamde voorweeën of zijn het mijn darmen die in de knoop liggen of gevolg van het ziek zijn, ik voel me wel soms nog steeds wat slapjes en hoofdpijn. sinds gisteren merk ik wel dat mijn buik lager hangt, mss indalingsweeën? De baby voel ik heel goed bewegen, dat is geen probleem, hij verhuisd er goed op los in mijn buikje. Alvast bedankt voor je reactie. Groetjes
Hallo Katje2. Die menstuatiepijn is waarschijnlijk de indaling geweest van die kleine. Indaling kan namelijk gepaard gaan met steken onderin en menstruatiepijn. Vraag op je volgende controle aan de verloskundige of ze erna wilt voelen. Een warm bad/douche of warme kruik kan helpen om de pijn te verlichten. Groetjes Ineke.