Schok!

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik hoorde vanmiddag dat een vriendinnetje van me van vroeger, is bevallen( 3 maanden te vroeg :confused: ) van een zoon.
    Hij weegt 1100 gr.
    Ik ben er wel van onderste boven, bij haar zus is dit ook gebeurt alleen
    haar kindje heeft het niet overleefd.
    Ik moet er de hele dag aan denken, komt denk ik ook omdat ik vroeger altijd met haar heb gespeeld en bij haar thuis kwam.
    Ik voel echt met haar mee, ik hoop dat dit allemaal een goed einde heeft.

Hielkje

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    3 maanden is zeker vroeg, mijn vriendinnetje is met 28 weken bevallen en het is nu een gezond jongetje van 3. Dat kan natuurlijk ook nog ;)

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het kan zeker. Mijn zus had een kindje van 990 gram gekregen. Ook zij was een vechter en het gaat nu heel erg goed. Ze loopt zelfs voor op haar ontwikkeling vergeleken met leeftijdsgenootjes! Probeer je maar aan deze positieve verhalen vast te houden.

4. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    mijn zoon woog 860 gram hij is met 26wk en 6dagen geboren, was heel erg ziek maar hj heeft het overleefd en is nu 3 jaar en je ziet er helemaal niets meer van heeft geen afwijkingen of zo IS HELEMAAL GEZOND GELUKKIG groetjes sofaan

5. Niet meer actief

Hielkje, kan me voorstellen dat je ondersteboven bent van dit nieuws. Enorm zenuwslopende spannende tijden natuurlijk, afwachten of dit kindje zich verder positief wil en zal ontwikkelen. Ik wens je veel positieve gedachten toe en het vertrouwen dat het allemaal goed zal komen.

6. midushi

midushi Niet meer actief

mijn zoontje lag naast een meisje die precies 26 week was met de geboorte en 700 gram
    en zij is ook een vechtertje

7. ChantalvH

ChantalvH Lid

31 jan 2007
    24
    0
    0
    Fulltime mama
    Zuid-Limburg
    Hallo hielkje,

Ik kan me goed voorstellen dat er erg van ondersteboven bent nu.
    Ik hoop dat het allemaal goed mag komen.
    Heel veel sterkte.

Groetjes, Chantal

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Me nichtje heeft een tweeling gekregen 4 jaar geleden. Ze wogen 800 en 950 gram.
    Beide een hartoperatie in couveuse, beide een lichte hersenbloeding en ze leven nog steeds! Zijn alleen wat kleiner.
    Beebs kunnen vechtertjes zijn hoor!

Sterkte en suc6! Geef de moed niet op meid!

Groetjes Marjo

Deel Deze Pagina