net om 19.00 u telefoon en ja hoor me moeders man me ma is opgenomen in het ziekenhuis voor haar astma ect vind het echt &$&$& hou me rustig voor me dochtertje en voor het beebje in me buik
ja gelukkig wel ligt nu aan het zuurstof en zo had gisteren ook ff mot met me ma hoor zei dat ze naar de dokter moest had ze gedaan maar ze loopt altijd te lang door
o en die dingen zoals ruzies kunnen op dit soort momenten zo aan je vreten...probeer je niet te druk te maken, he? Ga je morgen bij haar langs?
Wie? Sorry, maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden, Maar sterkte ermee, is altijd erg rot als iemand van dichtbij opgenomen wordt.
ben net terug van me moeder zit nog aan het zuurstof en ziet er slecht uit ze moet in iedergeval 4 dagen blijven. me ouders zijn gescheiden duas vandaar zeg ik me moeders man
net ff gebeld heeft slecht geslapen en maakte zich druk over haar kids en over eva en over ons beeje ik zei dat ze zich niet druk hoefde te maken want ik doe rustig aan en eva snapt er weinig van vandaag komt me oma uit dieren dus me broertje en zusje hebben nu ook steeds een vertrouwd iemand om zich heen zo was echt ff schrikken maar een paar jaaar geleden is dit ook een paar keer gebeurt gisteren kon me moeder gelukkig ff lachen om eva tja die vond dat bed ect wel interesant de medicijnen slaan goed aan en daar zijn we natuurlijk heel blij om.