[Schokkend] Baby A'dam doodgemarteld

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Giltje, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

ik kies B....

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    De wereld is me toch verschrikkelijk oneerlijk verdeeld.. BAH !

3. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik kan hier echt om janken, vreselijk zeg om misselijk van te worden

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik word er niet goed van, al die berichten.
    Eerst dat babietje in Scherpenzeel, dan een babietje opgehangen, nu babietje doodgemarteld.

Die arme kindjes.
    Ik krijg er echt de tranen van in mijn ogen...

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik kan er gewoon niks zinnigs op zeggen...

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    En vergeet niet de mensen die al jaaaaren bezig zijn met IVF, ICSI, Cryo of andere vruchtbaarheidsbehandelingen. En die hun hoop op een eigen kindje op moeten geven.

En zulke gekken martelen er 1 dood. Hoe krankzinnig zit de wereld in elkaar! Echt ongelovelijk. Het arme kindje. Had in een liefdevol gezin geboren moeten worden. Zulke mensen mogen geen kinderen krijgen. Walgelijk.

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    te verschrikkelijk voor woorden!! poten van kinder afblijven!!! sadisten zijn het die zo met het kostbaarstye wat er bestaat omgaat r.i.p. alle onschuldige kindjes die op een verschrikkelijke manier hun leven ontnomen is :(

8. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    te verschrikkelijk voor woorden!! poten van kinder afblijven!!! sadisten zijn het die zo met het kostbaarste wat er bestaat omgaat r.i.p. alle onschuldige kindjes die op een verschrikkelijke manier hun leven ontnomen is :(

9. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan spoor je gewoon echt niet !!!!! Levenslang zou ik zeggen

Gewoon kippenvel hier

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    las het net in de telegraaf, ben er misselijk van, tranen biggelen over mijn wangen! Zo'n weerloos baby'tje...vind het zooooooooooooooooooooooooo erg!!!

En dan zijn er v*rd*mm* (sorry voor mijn taalgebruik) meiden hier die zo graag een kindje willen, maar waarbij het niet lukt en dan deze beesten gaan er zo mee om...arm arm kindje!

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik krijg hier gewoon echt een misselijk gevoel van. Afschuwelijk!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn maag draait hier van om...Arm kindje. :(

Zulke personen krijgen wel kinderen en andere mensen die ontzettend goed zullen zijn voor een kindje en alle mogelijke moeite moeten doen om zwanger te worden, krijgen geen kindje. Hoe oneerlijk!

Bah, ik kan die mensen wel wat aandoen.
    :x

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    En anders wil ik het wel proberen.
    Bah mijn maag draait gewoon om, wat een zieke lui bestaan er.

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik had dit niet moeten lezen word er letterlijk misselijk van :(

Zo ken ik iemand die heeft zijn zoontje toen pasgeboren ook zwaar mshandeld met hoofdje tegen muur geslagen enz... :x baby was met 6 weken opgenomen in ziekenhuis is in coma geraakt en daarna zwaar gehandicapt geworden. Baby is helaas nog net geen 1 jaar geworden en ergste is meneer heeft bijna geen straf gekregen, heeft daarna een nieuwe vriendin gekregen en guess wat: een nieuwe baby erbij!! :x:x

brrr word er gewoon kotsmisselijk van als ik dit allemaal hoor/lees

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    geluk bij een groot ongeluk... zoals ik nu uit het bericht kan opmaken is het kindje niet dood... maar wat hoop ik dat ze die mensen opsluiten om nooit meer los te laten lopen!!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oooh wat vreselijk!! :( Wat een monsters!!!!!! Wat ontzettend zielig voor dat kindje. Gadver, alleen bij de gedachte hoeveel pijn dit kindje moet hebben gehad.......... geen genade voor deze mensen echt. Soms wou ik dat de doodstraf ook in NL van kracht was. Deze mensen verdienen geen 2e kans.

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Nou weet niet of je als baby van geluk mag spreken.. wat een pijn moet dat kindje hebben en ook in zijn/haar latere leven verschrikkelijk... Begrijp me niet vergeet ben heel blij dat het baby'tje leeft maar alleen de gedachte al dat ie dit allemaal moet doorstaan echt heel sneu... en dit is al het zoveelste nieuwsbericht van een (bijna)dode baby door de ouders waar moet het heen met de wereld???!!!

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Deze zogenaamde ouders verdienden de doodstraf. Ik zet ze met heel veel plezier op de stoel en druk met nog meer liefde de knop in!

19. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ben er gewoon misselijk van.... zielig arm kindje :(

20. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik wou dat ik dit niet gelezen had. Ben helemaal van slag... afschuwelijk :(

Deel Deze Pagina