Ik word er niet goed van, al die berichten. Eerst dat babietje in Scherpenzeel, dan een babietje opgehangen, nu babietje doodgemarteld. Die arme kindjes. Ik krijg er echt de tranen van in mijn ogen...
En vergeet niet de mensen die al jaaaaren bezig zijn met IVF, ICSI, Cryo of andere vruchtbaarheidsbehandelingen. En die hun hoop op een eigen kindje op moeten geven. En zulke gekken martelen er 1 dood. Hoe krankzinnig zit de wereld in elkaar! Echt ongelovelijk. Het arme kindje. Had in een liefdevol gezin geboren moeten worden. Zulke mensen mogen geen kinderen krijgen. Walgelijk.
te verschrikkelijk voor woorden!! poten van kinder afblijven!!! sadisten zijn het die zo met het kostbaarstye wat er bestaat omgaat r.i.p. alle onschuldige kindjes die op een verschrikkelijke manier hun leven ontnomen is
te verschrikkelijk voor woorden!! poten van kinder afblijven!!! sadisten zijn het die zo met het kostbaarste wat er bestaat omgaat r.i.p. alle onschuldige kindjes die op een verschrikkelijke manier hun leven ontnomen is
las het net in de telegraaf, ben er misselijk van, tranen biggelen over mijn wangen! Zo'n weerloos baby'tje...vind het zooooooooooooooooooooooooo erg!!! En dan zijn er v*rd*mm* (sorry voor mijn taalgebruik) meiden hier die zo graag een kindje willen, maar waarbij het niet lukt en dan deze beesten gaan er zo mee om...arm arm kindje!
Mijn maag draait hier van om...Arm kindje. Zulke personen krijgen wel kinderen en andere mensen die ontzettend goed zullen zijn voor een kindje en alle mogelijke moeite moeten doen om zwanger te worden, krijgen geen kindje. Hoe oneerlijk! Bah, ik kan die mensen wel wat aandoen. :x
Ik had dit niet moeten lezen word er letterlijk misselijk van Zo ken ik iemand die heeft zijn zoontje toen pasgeboren ook zwaar mshandeld met hoofdje tegen muur geslagen enz... :x baby was met 6 weken opgenomen in ziekenhuis is in coma geraakt en daarna zwaar gehandicapt geworden. Baby is helaas nog net geen 1 jaar geworden en ergste is meneer heeft bijna geen straf gekregen, heeft daarna een nieuwe vriendin gekregen en guess wat: een nieuwe baby erbij!! :x:x brrr word er gewoon kotsmisselijk van als ik dit allemaal hoor/lees
geluk bij een groot ongeluk... zoals ik nu uit het bericht kan opmaken is het kindje niet dood... maar wat hoop ik dat ze die mensen opsluiten om nooit meer los te laten lopen!!
Oooh wat vreselijk!! Wat een monsters!!!!!! Wat ontzettend zielig voor dat kindje. Gadver, alleen bij de gedachte hoeveel pijn dit kindje moet hebben gehad.......... geen genade voor deze mensen echt. Soms wou ik dat de doodstraf ook in NL van kracht was. Deze mensen verdienen geen 2e kans.
Nou weet niet of je als baby van geluk mag spreken.. wat een pijn moet dat kindje hebben en ook in zijn/haar latere leven verschrikkelijk... Begrijp me niet vergeet ben heel blij dat het baby'tje leeft maar alleen de gedachte al dat ie dit allemaal moet doorstaan echt heel sneu... en dit is al het zoveelste nieuwsbericht van een (bijna)dode baby door de ouders waar moet het heen met de wereld???!!!
Deze zogenaamde ouders verdienden de doodstraf. Ik zet ze met heel veel plezier op de stoel en druk met nog meer liefde de knop in!