aaaaah wat zal dat kindje een doodsangsten uit hebben gestaan verd**** die lui moeten ze heeeeel langzaam afslachten sorry geen andere woorden voor
Wat een Arm kindje zeg, ik krijg er tranen van. Hoe kan je een kindje dat aan doen. Mensen zijn ziek tegenwoordig en dat is nog zacht uitgedrukt. Wat een pijn zal dat kindje hebben gehad, ohh Echt verschrikkelijk. Afschuwelijk!! Ze moeten die mensen ook martelen. Je kan ze geen beesten noemen eigenlijk, want zelfs beesten zorgen nog beter voor hun jongen Dan zulk gestoorde maniakken
Hoe kan je dit soort dingen in je hoofd verantwoorden, arm lief kindje enige hoop wat uit dit bericht te halen is ... Eerdere berichten dat de baby aan zijn verwondingen zou zijn overleden blijken niet te kloppen ... hoop dat dit waar is en het kindje nu bij een liefdevol thuis is.
Gadver, ik word hier echt misselijk van.. Hoe kun je zoiets uberhaupt bedenken?? Misschien de electrische stoel maar eens gaan inschakelen voor dit soort mensen. Worden hun ook gemarteld.
Jeetje ik lees net dit bericht, en ik zit hier met tranen in mijn ogen. Arm arm klein kindje. Hoe gestoord kan een mens zijn om zoiets je eigen kind aan te doen. Dit is gewoon ongelovelijk, ik heb hier geen woorden voor. Die mensen moeten ze opsluiten en nooit meer los laten, ze verdienen de ergste straf die je maar kan bedenken.:x Wat zal dat babytje pijn hebben gehad
Ongeveer 10 km van ons af, is een man ook zo gestoord geweest. Hij had zijn 1 jarige kindje gewoon opgehangen een foto gemaakt, naar de moeder gestuurd en is toen gevlugt. Een paar uur laten vonden ze hem dood in het bos, hij had dus zelfmoord gepleegd. Toen ik dat las werd ik ook helemaal naar, hoever kan een mens gaan. Ik vindt dit zo erg, je hoort bijna iedere dag dat ouders zijn kind iets aandoen. Ik heb er gewoon geen woorden voor
Wat een debielen zeg!!!!!!!!!!!!!! Ik word hier zo pislink door he, als ik die ouders tegen kom. Grrrr... Geen goed woord voor over, wil hun wel martelen zeg. En die moeder zegt noooit wat gemerkt te hebben, las ik vandaag.
Weer zo'n gevalletje ik verdien geen eierstokken/zaadcellen.. Wat een mensen heb je op de wereld zeg! Dit noem ik nou echte terroristen blehg..
Wat bezield die mensen!! Je eigen kind! En hoe kan je het? Ik weet wel een straf hoor: zorgen dat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen! en dan geef ik net mijn kleine meisje een speentje! Zou het neit kunnen haar wat aan te doen
ooooo hier kun je toch met je pet nie bij!! wat een zieke personen ba ba.. kapotslaan zulleke gadverdamme!!!!!!!!!!
Eerdere berichten dat de baby aan zijn verwondingen zou zijn overleden blijken niet te kloppen. En dan staat dit er nog eens onder.. Niet te geloven, waar is dat kindje dan wel aan overleden? Ik gruwel echt van dit soort berichten, kan hier echt om janken.
nou dit gaat allang niet meer over het wel of niet WILLEN verzorgen aan gezien ze zelf met een brandend voorwerp de voetjes hebben bewerkt, dit is gewoon martelen, pijndigen en mishandelen!!!! pff wat een gekken, weg stoppen in een cel vol ongedierte, en dan zelf ook zo behandeld worden! vreselijk
Ik voel nu mijn kleintje bewegen in mijn buik.....terwijl ik huil om het leed van het kleintje uit het bericht. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit kunnen Hoe? Waarom?