Ongeluk op n3, kleuter gewond.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DeeLighT, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Kleuter gewond door aanrijding - Thymen Stolk Fotograaf

Pff, wat een rotbericht. Had vanmiddag al zo'n naar gevoel hierover. Werk in de buurt en had alle sirenes gehoord en traumaheli zien gaan. Vanavond las ik dit bericht en het ging me zo aan het hart!

Veel sterkte voor mama, kind en natuurlijk ook papa en evt andere familieleden.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Vreselijk!:( hopelijk komt het goed met het meisje! De auto staat dus ook half op de rijbaan ik zou mn kind er dus ook uitgehaald hebben maar ja dat is makkelijk praten want misschien is het allemaal zo snel gegaan.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is daar ook wel echt een enorm rotpunt om autopech te krijgen, je kunt echt geen kant op.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    He bah! Ik heb daar ook een keer stilgestaan, viel m'n auto uit en wou niet meer starten, ik heb echt zitten zweten van angst :(

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja we rijden daar regelmatig en ben altijd blij als we er voorbij zijn. Zou niet eens weten of ik op dat kleine richeltje zou gaan staan met de kids of dat ik ze erin zou laten? Ze moeten er natuurlijk ook nog uit met al dat voorbij razende verkeer.

Wat enorm zielig zeg voor dat meisje (en natuurlijk moeders die zich vast enorm schuldig zal voelen).

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja dat is idd ook levensgevaarlijk dan

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Die vrachtwagenchauffeur zal ook best een trauma hebben.... Zit dan altijd te denken, misschien is ie zelf ook een papa oid.... pfff

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ja vind het ook een vreselijke plek. Reden er veel nu minder nadat we verhuisd zijn. En op zulke stukken inderdaad altijd angst dat er wat gebeurd met je auto.

Hopelijk komt met het meisje alles goed.

9. zohra

zohra Niet meer actief

ja en wat kun je dan het beste doen in deze situatie?
    kind eruit rechts lukt niet ivm ballustrade en kind links eruit
    lukt ook niet ivm voor bij razend verkeer.
    m,n vriend z,n advies is eruit telefoon mee gaan bellen en naar achteren lopen om het tegemoetkomende verkeer te waarschuwingen, zwaaien en wijzen dat ze naar links moeten gaan.
    IK kan wel onder de motorkap kijken maar heb er geen verstand van, jullie wel?

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Brr verschrikkelijk zeg! Ik hoop maar dat alles goed komt met het meisje.

Ik heb ook geen idee wat ik zelf zou doen in zo'n situatie, wat zohra zegt is op zich wel het beste denk ik. Gelukkig dat we hier in de buurt niet zulke punten hebben.

Deel Deze Pagina