Why Spoiled Babies Grow Up to Be Smarter, Kinder Kids – TIME Healthland Interessant artikeltje...
Beetje raar om dat 'verwend' te noemen. Qua liefde en geborgenheid kun je kinderen namelijk niet gauw verwennen... Dus ik vind dit niet zo'n verrassende uitkomst van het onderzoek En ik denk dat materialistisch verwende kinderen helemaal niet lievere mensen worden later.
hebben ze geen pagina in het nederlands??????? boven dien vin dik het belachelijk ik ben niet verwend maar wel lief oke niet zo super slim en ik ben niet verwend met spullen wel lief oke kan ook een giga bitch zijn en zoals gister in de apotheek stomme rot lui daar ha
Ik vind ook dat je niet kan verwennen met liefde mààr hoe vaak lees je hier wel niet of hoor je in je omgeving dat je je kindje maar moet laten huilen, niet te snel moet pakken, streng moet zijn,...... omdat je ze anders verwent... Persoonlijk denk ik dat ouders die hun kind alles maar geven wat het wilt, dit doen omdat ze zo hun schuldgevoel kwijt willen raken omdat ze hun kind niet alles gegeven hebben wat het nodig heeft...(responsiviteit, liefde, aandacht,....)
Misschien zijn ze ook liever. Misschien wel te lief en te soft om zich in deze harde wereld te redden.
hoi ik vind "verwend" ook geen goede keuze. je kind liefde en aandachtig geven noemen ik niet verwennen spinnekop
Mijn zoon mag al mijn aandacht, liefde en knuffels en kussen hebben. Voor spullen geldt dat zeker niet Mijn gevoel zegt dat dat de beste manier van opvoeden is. Gelukkig staat het iedereen vrij zijn eigen manier van opvoeden te volgen, maar ik vind het wel grappig om terug te lezen dat 'mijn' manier misschien zorgt voor een aardigere, empathischere volwassene in de toekomst. Ik hoop het
Niks aan toe te voegen.. Hier wordt hij zeker niet verwend qua spullen.. Ik ben van mening dat je je kind qua liefde en aandacht niet kan verwennen..