te erg voor woorden dit Man schiet vrouw dood bij speeltuin Wil je dit artikel later lezen? BEWAAR Door: redactie 12-3-12 - 06:48 bron: AD/Rotterdams Dagblad Het was doodeng, ik pakte mijn kind en rende weg © Thinkstock. Voor de ogen van spelende kinderen voltrok zich gistermiddag in de Rotterdamse wijk Delfshaven een drama. Een 35-jarige Rotterdammer schoot in koelen bloede een 32-jarige vrouw op straat dood. Zij was vermoedelijk zijn ex. 'De schutter stond voor de woning van het vriendje van de vrouw in het Turks op haar te schelden. Haar vriend en diens moeder stonden erbij. Plots trok de man een pistool. De vriend en zijn moeder vluchtten het huis in. Zij wilde weglopen,' vertelt een buurvrouw aan het AD/Rotterdams Dagblad. 'Doodeng' Ver kwam de jonge vrouw echter niet. Een paar meter verder schoot de man haar met meerdere schoten neer. De dader draaide zich om en richtte zijn pistool op de spelende kinderen. 'Het was doodeng,' vertelt een moeder, die in de speeltuin was met haar zoon. Kort daarop arriveerde de politie. Agenten hebben de vrouw nog gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten. De schutter kon even later worden aangehouden en zit nu vast.
WOW! Wat afschuwelijk dit! Ik heb met verbijstering dit stukje zitten lezen! Wat een ongelooflijke mafkezen heb je toch zeg!!