Ja, ik weet het, vaak is het zo omdat anders de film niet spannend genoeg is... maar wat kan ik me ergeren aan domme mensen en domme acties van mensen in films. Zit nu met één oog naar Dante's Peak te kijken. Een film over een klein dorpje met een 'inactieve' vulkaan, die toch niet inactief blijkt te zijn. Vulkaan barst uit (eerst alleen vliegend gesteente en veel aardschokken en trillingen) en de mensen vliegen hun auto's in om te vluchten. Maar wat doen ze? Rijden ze massaal een brug over! Doe eens denken! Die dingen storten in als de grond schudt!
Theoretisch klopt het wat je zegt. Ik heb die film ook al eens gezien en zoals je dan weet is die brug de enige manier om daar weg te komen. Vandaar dat ze die brug gebruiken. Er is dus wel degelijk nagedacht door de makers
@marnatman: Ik heb met één oog zitten kijken, dus wist ik niet dat dat de enige manier was. @moontje: Weet niet of dat met geslacht te maken heeft.
Dat is ook het eerste wat mij te binnen schoot, maar ik heb de film al vele jaren niet meer gezien. Ben wel een vrouw
Dat meer werd zuur en het zuur beet door de bodem van het bootje heen. Mijn man zei meteen: Klopt niet, want de schroef van de motor zou al veel eerder opgelost zijn dan de bodem van de boot!
Weet je wat ook leuk is? Ze hebben van die sites waarop je fouten kunt zien in films, bijvoorbeeld een ridder met een horloge om, of een film die in 1980 of zo afspeelt met een nieuwe prius erin
Yup, vroeger keek ik daar ook veel op. Toevallig gisteren gezien dat ze het ook op IMBD erbij vermelden onder Goofs.
Ook zoiets bij the walking death. ELKE film met zombies vluchten mensen massaal de steden uit. In die serie zie je dat mensen massaal de steden hebben proberen te ontvluchten (berg auto's op snelweg de stad uit). En wat doet meneer de politie agent op zoek naar zijn familie? Die rijd de stad IN! En wordt vervolgens bijna opgevroten door 80 zombies. Kruipt door het oog van de naald en alleen zijn paard is de lul (arm beesie ) Ik en mijn man hadden allebei zoiets van DUHUH!
Nou ja, da's ook niet helemaal eerlijk, want die man was nét uit coma ontwaakt, wist nog niet veel van de situatie (alleen van wat die zwarte man hem vertelde) en hij ging de stad in omdat daar - volgens hem - de national garde zat, of in ieder geval het centrum van organisatie wat tegen de zombies aan het vechten was. Bleek niet waar te zijn, maar als dat wel zo zou zijn, dan zou er in de stad amper zombies rondlopen. Daar leek het ook op, in eerste instantie. Tot hij dus die hoek omging, waar al zie zombies stonden en toen kwamen ze achter hem aan. Wat ik juist wel weer heel leuk en realistisch vond, was dat hij zich opsloot in die tank (hij had geen keus) en dat toen de zender/ontvanger ging met: Hey you, dumbass. Yeah you in the tank. Cosy in there? Heb me rot gelachen!
whahahahaa ja ik moet ook altijd lachen met zulke films, ik zap dan maar door. Wat een domme mensen ja haha.
4 stappen die stad in en je zag de nationale garde al liggen ja. Zou een hint kunnen zijn Ik zou in ieder geval niet op die manier die stad in gegaloppeerd zijn. Daar heb ik teveel zombie films voor gekeken denk ik Mijn grote grijns begon toen zijn tank genoot weer tot leven kwam toen hij hem zijn pistool af nam Zijn trouwens wel meer van die dingen in die serie waarbij je me kan opvegen. Echt geweldige serie! Zit met smart te wachten op de volgende aflevering. Ben na de serie in 2 weken tijd gekeken te hebben nu al een week aan het afkicken... Lekker die clifhanger ook weer waarop de laatste eindigde.
Haha, zo zei mijn vriend aan het einde van Lord of the Rings: Waarom hebben die vogels ze niet gewoon naar die berg gebracht, dan hadden ze dat hele stuk niet hoeven lopen... (voor degenen die het einde vergeten zijn: Frodo en Sam worden, nadat ze de ring in het vuur hebben gegooid, door grote vogels van Mount doom afgehaald)
Oh dat kan ik me niet meer herinneren... Ik dacht dat die 'gewoon' dood was, zichzelf door zijn hoofd geschoten... Hier trouwens voor de geïnteresseerden de scene waar we het over hebben: THE WALKING DEAD UNDER THE TANK. - YouTube Waarschuwing: paardenliefhebbers kunnen beter niet kijken. Oh en het is slechte kwaliteit. Ajaaaaa, nu ik de scene weer kijk, weet ik het weer! Hij schoot die kogel af in de tank en mijn man en ik allebei tegelijk: STOM! Mja, ik snap het wel, met die zombie daar, maar dat zijn oren het daarna even niet meer deden, was ook erg logisch. Dáár moesten WIJ dan weer heel hard om lachen. Al met al best veel lach-scenes in die serie, hè?
Ja maar het wordt ook goed afgewisseld met jank momenten! Zoals met dat meisje wat ze kwijt waren. Ik had van alles verwacht maar niet DAT (wil niet teveel zeggen ivm spoilers want dat is zonde voor anderen die eventueel willen kijken nog) Net nog gekeken voor de volgende aflevering maar helaas... Trouwens dat van die vogels bij LOTR had mijn man ook. Die dus abrupt een stom kreeg dat hij zn muil moest houden omdat ik nog helemaal in het awwwww moment zat Maar in het boek wordt daar een stuk meer duidelijk over gedaan. Al weet ik nu niet zeker of die duidelijkheid komt door LOTR of door de Hobbit.... Die had ik toen al gelezen maar mijn man niet. Maar mijn man heeft vaker van die overbodige opmerkingen die te minimaal zijn op je druk over te maken. Vooral als het iets met auto's is. Like I care of die auto wel zo en zo hard kan of dat als je schakelt je die andere neverdenooitniet bij kan houden. SHADDAP AND LET ME WATCH! Vind ik dan ook weer van een heel ander caliber als zo een brug of een stad binnen rijden die waarschijnlijk infested met zombies is. Auto's kunnen snel. Of dat nou precies dit model van dat en dat jaartal dat kan zal me op zo'n moment een worst wezen! Gister de nieuwe Muppet film gezien en elke keer als ze gingen zingen begon hij te zuchten. En NOG erger mijn oudste zoon zuchte nu ook mee (is dit bij mannen besmettelijk? Want dan zal weldra nr 3 ook beginnen denk ik.) Je weet dat er bij de Muppets gezongen wordt....put up or shut up! :x Ok...ietsiepietsie oftopic
Over auto's die wel of niet snel kunnen, maak ik me ook niet druk, maar om nog maar even op Dante's Peak terug te komen... Een auto met vier lekke banden kan NIET sneller dan een hoop lava dat je kant op komt!!!