DEN HAAG (ANP) - De politie heeft dinsdag in een ondergrondse vuilcontainer in Den Haag het stoffelijk overschot gevonden van een baby. Dat heeft een woordvoerder van de politie gemeld. © ANP De politie kreeg van een getuige een melding binnen dat er een zuigeling in de ondergrondse vuilcontainer aan De Stede in de wijk Escamp zou liggen. Over de leeftijd van de baby, de ouders, en hoe het kindje in de vuilcontainer terecht is gekomen, is nog niks bekend. Bron: nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl En daar gaan we weer:x Hoorde het net op het nieuws.. Verder nog niks bekend..
Ze zoude die ouders eens onder de grond moeten stoppen eens kijken wat ze dan doen, bah bah kotsmisselijk word ik van dit soort mensen
Ontzettend zielig! Ik lag het bericht net op nu.nl . Daar staat alleen dat het babytje is gevonden in een ondergrondse glascontainer. Ik hoop toch niet dat het er levend in gegooit is! Vreselijk!!!
Heel erg ja, maar word een beetje moe van dit soort berichten. De reacties op dit soot topics zijn altijd hetzelfde en het zijn alleen maar trieste berichten. Misschien een idee om te stoppen met het plaatsen van dit soort berichten steeds (niet naar jou toe hoor)
ja hier ben ik het wel mee eens. de reacties zijn inderdaad vaak hetzelfde. Ik voel me er alweer de hele avond klote door. Ook absoluut niet persoonlijk bedoelt vanuit hier, want ik maak mezelf er ook weleens schuldig aan.