Jensen NU op tv

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fayy, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hee hee

Jensen is nu op tv.. nja er is al reclame.. t gaat over de hogan twins een siamese 2ling.
    ik heb die uitzending bijgewoond en als je daar zit echt ontroerend en wat ze allemaal kunnen je staat er echt versteld van!!

liefs fay

* zit op de 2e rij beneden ;):p

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja ik kijk het ook... heftig hé?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kijk anders NOOIT naar Jensen maar het kwam nu na Robinson en zag meteen het item.

Met open mond zit ik te kijken.

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik zit ook te kijken, vind het heel heftig..........

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Pff heb het ook gekeken maar erg heftig hoor.
    Ik zat zelf echt in tweestrijd, ik weet dat ik misschien mensen voor het hoofd ga stoten met mijn mening, maar ik denk als wij met 12 weken echo zouden weten dat onze kindjes zo'n leven zouden moeten leiden, zou ik toch overwogen hebben om het te beiindigen.
    Vind het ontzettend moeilijk om te zien dat ze ziekenhuis in en uit gesleept worden, dat de zwakste last van haar hart en longen heeft en de sterkste daar ook de dupe van is. De moeder zegt het zijn gewone mensen, ja tuurlijk maar een 'gewoon' leven zullen ze nooit kunnen leiden.
    Aan de andere kant wie ben ik om te zeggen we laten deze twee kindjes niet leven omdat ze een handicap hebben. Ze hebben toch ook recht op alles net als een ander. Ik ben zo blij dat wij niet in deze situatie hebben gezeten want zou gek worden van twijfel!

Respect dat de ouders er zo makkelijk mee omgaan, al vraag ik me af of de andere 3 kinderen ook de normale aandacht krijgen die ze verdienen, lijkt me toch heeel moeilijk te verdelen allemaal.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben het ook gekeken ja. Jensen heeft al vaker 'bijzondere' gasten gehad en dan zijn de uitzendingen altijd wel érg mooi... en niet zo 'plat' als anders ;)

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ja indd was heel bijzonder.. dit is 2 weken terug al opgenomen.. ik ben er bij geweest.. en dan zie je ze in het echt.. echt heel heel heel bijzonder..tranen stonden in mn ogen.. maargoed gelukkig hebben ze het publiek niet van zo dichtbij gefilmd deze keer :)

Deel Deze Pagina