Schokkend! Babylijkjes gevonden in Geleen.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kolibrie, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    kreeg tranen in me ogen bij het idee !!! kom op mensen !!!!!!!!!! :mad::mad:

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier in nederland kan je ook gewoon je baby achterlaten in het ziekenhuis, verzorgingstehuis enz enz enz,...

Daar komt het heus goed terecht!

Maar die mensen kunnen niet meer helder denken..

Kinderen ter adoptie afstaan wordt in nederland echt veeeeeeeel te weinig gepromoot vind ik! Abortus, ja ik zou het zelf niet doen, maar mensen die zo wanhopig zijn kunnen er beter wel voor kiezen!

Snap er echt niks van! Hebben die mensen geen ziel ofzo?

3. Savannah85

Savannah85 Actief lid

14 aug 2010
    143
    0
    0
    Utrecht
    Nah, misschien ben ik dan gek ofzo hoor :)
    Maar ik vind dat ze beter het kindje kunnen afgeven via zo een luikje in het ziekenhuis dan het uiteindelijk handmatig te vermoorden,...
    En zoals ik zei: ik ben ook tegen abortus, maar ook dat vind ik dan een betere optie dan het uiteindelijk zelf te vermoorden.
    Maar ja,.. zal aan mij liggen misschien :)

Liefs,
    Savannah

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Waarom hier niet dezelfde reacties als in het topic over dierenmishandeling?
    'ze moeten met haar hetzelfde doen als met die hondjes'
    'wat een greppeldel, ze moet maar eens even hier komen dan doe ik hetzelfde met haar etc.?'

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Savannah85 volgens mij begrijp jij het verkeerd....

ZEKER moet je je kindje ergens achterlaten ipv te vermoorden!!
    Hallo zeg alsof ik bedoel vermoord je kind is beter...

Maar een persoon die zijn eigen kinderen vermoordt is niet wijs hoor dus haar kind in een luikje leggen zal ze ook niet doen....

6. fafje

fafje Niet meer actief

Maar ik kan nie begrijpen dat zo'n persoon dan ook echt heel die zwangerschap kan verbergen...geloof daar niet zo in...

7. Alita

Alita Niet meer actief

nee maar we weten eigenlijk ook nog niet zoveel over het verhaal he?

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik hoorde het vanmorgen!
    Echt om pissed op te worden...grrrrrr

9. fafje

fafje Niet meer actief

nee maar las dat die ouders, nooit wat door hadden...ze woonde bij hun in..

bij dat artikel stonden nog relateerde artikelen van soort gelijke gebeurtenissen en daar waren ook weer mensen die het nooit door hadden...zelf een verhaal van een getrouwd stel...die man had nooooit wat door...yeah right

10. Alita

Alita Niet meer actief

nee dat begrijp ik ook niet;)

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Die man zal dan wel heeeeeeeel blind geweest zijn ;)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sommige vrouwen weten pas dat ze zwanger zijn bij de bevalling he ;)
    Okey naief ben je dan wel volgens mij. En lichaamsbouw speelt ook mee denk ik. Als je echt heel erg stevig bent dan hoeft de buitenwereld het niet te zien he.

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja klopt toch niet

14. Savannah85

Savannah85 Actief lid

14 aug 2010
    143
    0
    0
    Utrecht
    Cindy het was niet aan jou gericht, meer op de geen die zei dat abortus ook moord was ;)
    En ach in friesland was het ook zo, van twee zwangerschappen wisten ze het in het dorp wel, maar haar ouders wisten van niks.
    Nou euhm, bijna onmogelijk, zal dr niemand in zo'n dorp de a.s opa en oma feliciteren??
    Ik zet er ook me vraagtekens bij hoor.
    En oh ja, Cindy, dat zo iemand totaal niet spoort en echt ziek is is duidelijk ;) Denk dat we er allemaal zo over denken.

Liefs,
    Savannah

15. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhhhh dan snap ik m.....mischien de volgende keer even qouten;)

ja het zijn bizarre dingen he

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zulke moeten nooit geen kinderen meer krijgen stelletje debielen !!

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dat was ik ;)
    Wat ik zei was: abortus is OOK moord!
    Er zijn zelfs landen waar je gedurende je hele zs abortus kunt laten doen.
    Jij zegt: beter abortus dan daarna je baby's vermoorden.
    Tuurlijk!! Mensen die dat doen hebben geen ziel of geweten.
    Maar IK vind abortus net zo goed moord, alleen is dat niet strafbaar!
    Dus ben ik het niet geheel eens met jou als je zegt dat je beter abortus kan doen dan je baby's later vermoorden, want met abortus worden ze ook vermoord!

Het hartje klopt, het baby'tje leeft, en door middel van een apparaat wordt het uit je gezogen waardoor het dood gaat!
    Hoe wil je het anders noemen dan moord?!
    Of is het minder erg omdat het het levenslicht nog niet heeft gezien, en nog geen adem heeft gehaald???

Dus ik vind jou niet gek, en idd beter je baby afgeven bij een instantie/luikje of voor mij apart leg je het in een winkel neer dan dat je je baby om het leven brengt!

Zo duidelijk?

18. Savannah85

Savannah85 Actief lid

14 aug 2010
    143
    0
    0
    Utrecht
    Haha ik nam het je totaal niet kwalijk hoor :O
    Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik niet denk van ach doe lekker abortus o.i.d.
    Beter "weggeven"op welke manier dan ook.
    Maar ik denk een volwassen vrouw (welke vrouw eigenlijk niet) weet best wat voor keuze's ze meer over heeft dan na de geboorte je eigen kind te vermoorden.
    Ik weet wat abortus inhoud ik weet wat ik ervan vind en ik weet wat voor trauma je daar aan over kan houden, ik keur het ook niet goed, maar er zijn er nog genoeg die het doen.
    Ik weet niet, ik vind het in zo een situatie misschien meer gepast dan je eigen baby na de geboorte te vermoorden, daar kan ik 0,0 respect voor opbrengen (wie wel)
    Het was trouwens helemaal niet mijn bedoeling om hier zo een ophef over te maken :O
    Maar ja,..
    Het blijft triest, en ik denk dat een ieder alles ander verwoord maar dat we het met zn alle hier wel eens zijn.
    Verschrikkelijk!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Savannah soms is het moelijk uit te leggen hoe je het nu bedoelt meid...maar we begrijpen je wel denk ik ...

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Het is zeker triest.
    In dit land zou je toch verwachten dat dit niet gebeurd... Bedoel, voorlichting op tv/school/etc genoeg.

Enne savanah: ik was ook niet boos hoor, maar dacht: ik leg het ff duidelijk uit. ;)

Maar goed, ik hoop dat deze vrouw levenslang krijgt, maar dat zal wel weer niet....

Deel Deze Pagina