Dit jongetje heeft ECHT geluk gehad.. ! hij valt van de reling van roltrap (filmpje)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door FairyLaughs, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    zo die man had het in de gaten wat er zou gebeuren gelukkig maar,maar waar is de moeder dan je laat je kind van toch niet alleen

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou en of hij geluk heeft gehad!
    Ik vind roltrappen altijd een beetje eng met kinderen.
    Als ik met mijn kinderen in de winkel ben, mogen ze wel rondlopen maar absoluut niet in de buurt komen van de roltrap want dan word ik heel boos. Gelukkig weten mijn kinderen dit heel goed en halen het dan ook niet in hun hoofd.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    en waar was de moeder.

ik zou die vent echt afkussen en minimaal uitnodigen voor een drankje op het terras om bij te komen. gelukkig zijn er mensen die op de kids van een ander letten want soms izjn ouders echt onverantwoord bezig.

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Wow! Wat geweldig dat die man er zo rustig naar toe loopt en het kindje gewoon vangt! :D

Jeetje, als moeder heb je dan ook geluk gehad, het had heel anders kunnen aflopen! dan kun je je ook wel voor je kop slaan dat je je zoontje uit het oog bent verloren..

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik zou niet direkt de ouders de schuld geven. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kinderen zijn snel. Ik ken ook iemand die dit is overkomen en dat is echt een goede moeder. Als iedereen zo goed op hun kinderen let waarom gebeuren er dan toch nog ongelukken?
    Plus heeft de moeder al schuld gevoel genoeg. En een kennis van mij heeft deze week een jochie bij de roltrap weggehaalt en gezegd dit is gevaarlijk. En wat denk je moeder boos snapte niet waar ze zich mee bemoeide. Dus het is nooit goed.

7. 4days

4days Niet meer actief

Pfff, schrikken zeg! Wat een geluk dat die man het zag!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit vendje ziet er jong uit. mijn dochter is nu bijna 3 en als ik tegen haar zeg dat iets niet mag moet ik der extra in de gaten houden want geheid dat ze het minimaal 1x probeerd :D.
    ik zie vaak ouders op hun gemak kleding passen/uitzoeken terwijl hun kinderen door de winkel rennen. hier de C&A bijvoorbeeld, daar heeft het personeel het druk met kinderen hoor

hij heeft echt geluk gehad

9. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

hij heeft zeker geluk :D
    Maar vraag me wel af waar de moeder is want ik zag haar ook niet aanlopen/rennen naar haar kindje.

Agjaa het is gelukkig goed afgelopen.:D

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vind niet dat de moeder (of vader natuurlijk;)) meteen de 'schuld' moet krijgen.. kinderen zijn vliegensvlug en voor je het weet ben je ze uit het oog verloren.. Hoe goed je ook wilt opletten..

Wat een geluk heeft dat ventje gehad zeg.. ontzettend..
    die man zag het aankoming en dat is zijn redding geweest.. wil niet weten hoe het was afgelopen als die man daar niet was geweest.

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik had deze flmpje op de turkse sateliet gezien... maar niet alleen van deze jonegtje ook van andere kinderen op de zelfde roltrap, een meisje viel niet zo hoog maar kwam wel met haar hoofd op de tegels... hield mijn hart vast... gelukkig was die man er voor het jongetje

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

t jongetje was 4 jaar dacht ik

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    zooo die heeft geluk gehad

idd hoeft niet altijd de fout van de ouders te zijn
    mijn zoon is ook vliegens vlug zo kijk je 1 sec weg en is ie ook echt weg
    kon hem laats nog net grijpen voordat ie de straat op rende
    mensen kunnen wel zeggen zeg dat van toe maar dan komt ie wel terug maar nee mijn zoon niet

maar wat ik niet begrijp aan die kant waar dat ventje hing liepen mensen langs maar die liepen gewoon de roltrap op net of er niks aan de hand was
    en die man die hem vangt komt vanaf de andere kant al aanrennen
    mischien z'n vader?

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Iedereen zegt wel "waar was de moeder?" Maar de vader dan? En wie was die man trouwens, was dat niet de vader?

Maar hij heeft echt geluk gehad. Had heel anders af kunnen lopen. Goed van die oplettende man.

Deel Deze Pagina