Dit is toch niet normaal?!?! Rare moeder die zoiets doet. Zou mijn zoontje nooit meenemen naar het strand als het zo warm is. En zeker niet met die leeftijd. Smeer Frummel altijd 10 keer per dag in en houdt hem met echt warm weer gewoon binnen.
Toen Lex 7 maanden was en we naar het strand gingen namen we altijd een strandtentje mee waar hij dan in kon liggen zodat geen een zonnenstraaltje hem kon bereiken..ik was altijd zo bang dat ie zou verbranden. Maar dan nog! je gaat toch niet slapen! vooral op een druk strand! iedereen kan je kind meenemen. Het kindje had ook dood kunnen zijn!
Oh my god, die moeder is echt niet toerekeningsvatbaar zeg... Mijn zoontje mag net een uurtje ofzo in de zon, en dan volledig ingesmeerd en met een mutsje op. Je wilt het toch niet op je geweten hebben dat je kindje straks een rood velletje heeft...
Hoi, Ik woon dus op een zonnig eiland@! Het is hier altijd 30C. Je wilt niet weten hoeveel verbrande kindjes wij hier zien!!! Mensen denken echt niet na. Een kindje met factor 15 insmeren, terwijl wij eilandbewoners ons nog insmeren met 50!! Het kindje vervolgens zonder hoedje bij het water zetten (hoofdje natuurlijk ook niet ingesmeerd). Gevolg het kindje met een verbrande hoofdhuid. Mijn dochtertje had aan het begin een lycra shirtje (uv 50) aan en een hoedje. Nu niet meer. Nu smeer ik haar gewoon elke 2 uur in en ja, nog steeds met factor 50.
echt eel erg, ook jouw bericht wendy, lijkt me erg om te zien dat dat zo vaak gebeurd... Als de zon zo schijnt, smeer ik ze altijd s ochtends al in hoor, en ook als we in de schaduw gaan spelen, want vooral kleine kindjes verbranden bij warm weer ook in de schaduw! Heb eens op kdv gewerkt. Ik werkte toen op de babygroep. Maar toen ik toen ik klaar was met werken naar buiten liep om dag te zeggen tegen die groep daar (andere babygroep) zag ik dus dat er een baby van 6 maanden aan het verbranden was!!!Ik meteen dat kindje dus opgepakt en gevraagd of ze hem niet hadden ingesmeerd...nee, was het antwoord, hij ligt toch in de schaduw??!!het was die dag erg warm...vanaf nu wisten ze het dus wel maar vind dat ze zoiets horen te weten hoor!Het was nog niet heel erg gelukkig, maar toch el beginstadium..