Schokkend bericht: Meisje (2) overreden, 18 passanten doen niets

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lautjuh85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oow ik ben gewoon misselijk geworden vn die beelden. Dt eerste busje stopt nog even ndt de voorwielen er over zijn en geeft dn gwoon wat gas bij om er verder overheen te komen. Arm kind. En waar was die moeder al die tijd?

2. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG :$ afschuwelijk arm meiske :(

Kan dr met mn hoofd niet bij zo'n klein kindje en dan zo hulpeloos laten liggen, snap het niet.

:(:(:(

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Okay.......met 35 weken zwangerschap had ik bericht dus beter niet kunnen lezen. Grijpt me nu nog meer aan......Wordt er echt gewoon kotsmisselijk van..... Dat ze alle bestuurders en passanten maar te pakken krijgen.

4. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijkmakend! Wat verschrikkelijk! Het zou juist strafbaar moeten zijn als je niks doet!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik kan het filmpje niet kijken, ik weet van mezelf dat ik die beelden moeilijk kwijtraak. Alleen het verhaal al zeg :( Arm meisje..wat een pijn moet ze hebben gehad :( Hoe eenzaam moet ze zich gevoeld hebben :(
    Wat een verdriet....

Soms twijfel ik ZO erg of ik er wel goed aan doe om nog een kindje op deze wereld te zetten .....met alle pijn, al het verdriet...bah :(

6. Pink Candy

10 okt 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    #26 Pink Candy, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2011
    Ik had het filmpje even opgezocht.
    Ik voel me er gewoon misselijk van. :(

Link verwijderd wegens schokkende beelden.

7. Pink Candy

10 okt 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Dat heb ik dus ook.
    Ik voel dat nu al bij mijn dochtertje.
    Wat een zieke wereld. :(

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ik walg hier van echt misselijk makend.........

9. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    ik heb alleen t eerste deel gezien met t eerste busje en 2 passanten toen kon ik niet meer.
    echt vreselijk.

wat bezielt die mensen.
    die gene in die bus had naar mijn inzien dat arme kind kunnen zien. ze stond midden op de weg. als degene ook maar enigzins op weg let zie je zoiets wel. al zie je niets dan merk je toch dat je "ergens "over heen gaat??

en dan nog over dei passanten oooooh wat walgelijk.
    die eerste man had mischien nog wat kunnen doen om t arme kind te helpen. en dan dei tweede met die brommer gewoon er langs.
    denk wel dat t reacties opleverd ook daar. als t al op chinees nieuws is. naar mijn idee vond presentatrice t ook erg.

ze zouden alle betrokken inclusief de voorbijgangers moeten oppakken en ze eindeloos naar film moeten laten kijken.
    bah wat een walgelijkd situatie.

kan t me echt niet voorstellen dat je ïets raakt en gewoon maar ook gas bij geeft.

10. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb het filmpje net gezien. Oh my god, ik ben echt verbaasd over hoe kil die mensen gewoon doorlopen of een rondje eromheen rijden. What the f$#$????

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dat had ik afgelopen zaterdag al, toen mijn dochter bij de kassa door de spijlen van zo'n hekje liep (om de het gangpad van de kassa af te sluiten) om in het auto'tje daar te gaan zitten. Helaas struikelde ze en viel op haar gezicht en had haar tand door dr lip. Ze bleef daar al bloedend op de grond huilen terwijl het winkelend publiek naar dr keek en gewoon doorging met boodschappen inpakken. Ik kon zelf dat hekje niet open krijgen en toen ik aan de mensen in de rij vroeg of ik er even door mocht omdat mijn dochter daar lag 'moest ik maar gewoon geduld hebben en had ik mn dochter maar in de gaten moeten houden'.. Ook de andere rijen deden alsof ze me niet zagen en gingen nog wat dichter op elkaar staan (alsof ik wilde voodringen? :(). Uieindelijk maar met mn zoontje weer helemaal terug naar de ingang gelopen, hek daar opengetrokken en met een omweg eindelijk bij mn dochter gekomen. Nou echt wat een rotmensen toch tegenwoordig.

En dit filmpje slaat natuurlijk helemaal alles, ze zouden al die mensen op moeten speuren.. het zal je kind maar zijn.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    OMG

Vreselijk zeg, ze kunnen toch even het meisje optillen en een ambulance bellen.. zo moeilijk is het toch niet..

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Umm85, jij zult fatsoenlijker zijn dan ik waarschijnlijk want ik had de mensen gewoon aan de kant geduwd als ze niet snel opzij waren gegaan.

Wat erg zeg!

Ja zo kun je zien hoe mensen tegenwoordig met zichzelf bezig zijn.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    met open mond zat ik dit te lezen, afschuwelijk. hier heb ik echt gewoon weg geen woorden voor.

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tegenwoordig is het alleen maar IK bij de meeste mensen. iemand helpen wat is dat???? tis gewoon absurd.

net zoals bossi zegt zul jij idd fatsoendelijker zijn (en dit is absoluut geen verwijt naar jou toe) maar ik had me er ook door geduwd.

16. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, had ik niet moeten zijn dat mn dochtertje daar lag. Had al die mensen persoonlijk aan de kant geduwd en ze een flinke snauw gegeven, vind het zo erg dat ze je er niet doorheen hebben gelaten....echt belachelijk zeg.

17. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Nou ik weet het niet maar het was mij echt niet gebeurd dat mensen tegen mij uberhaubt al zouden zeggen dat ik geduld moet hebben. Ik had als een soort neushoorn die mensen in de rij omver gekegeld als ze niet opzij waren gegaan.

Over dit filmpje. This verschrikkelijk. Die bestuurder moet het toch gemerkt hebben.Hij stopte toch en dat je dat kind niet ziet lijkt mij onwaarschijnlijk.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja het was gewoon een stomme situatie.. mn zoontje zat ook nog in de buggy met mn tas en gekocht spul en alles eraan. Daarbij was het superdruk en ik heb al een redelijke buik dus kon ook niet ff iedereen aan de kant duwen. Bleeh, was denk ik op het moment ook een beetje flabbergasted dat al die mensen zo stom deden.

19. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hier kun je toch met je verstand nie bij????

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    echt geen woorden voor ..... :(
    het kindje beweegt gewoon nog op het filmpje, en dan al die mensen die gewoon de andere kant op kijken :(
    bah!

Deel Deze Pagina