Schokkend bericht: Meisje (2) overreden, 18 passanten doen niets

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lautjuh85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ook hier het filmpje bekeken. Met open mond. Tranen in mijn ogen. Er klopt zoveel niet. Arm arm meisje.... :(

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zag het gisteren bij Pauw&Witteman en Lulu Wang legde uit waarom dat meisje niet geholpen werd en dat het niet een op zich staan incident is maar regelmatig voorkomt,ze lieten toen nog een filmpje zien van een vrouw die werd aan gereden en iedereen liep er omheen.
    Idd schokkend :(

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    schokkend! ik heb net het filmpje bekeken,dat had ik beter niet kunnen doen! wat verschrikkelijk zeg!! Onvoorstelbaar!!!!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh mijn god.. Ik heb net heel even het filmpje gekeken. En direct weer afgezet na het eerste busje. Ben kots en kots misselijk. Wat zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zie zo mijn dochtertje lopen, en mensen die doen alsof het 1 of ander dier is................ Vreselijk! Echt... Alle getuigen en de daders een hele pijnlijke dood , dat wens ik ze toe.
    Wat ERG voor dat kind. VRESELIJK! Ooh wat ben ik BOOS en verdrietig! :( Wat is er mis met die mensen? Hebben hun geen hart????

5. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een afschuwelijk filmpje. Mijn maag draaide ook een paar keer rond. Dat niemand wat doet! Onbegrijpelijk! Ik heb niet het hele topic gelezen maar las in een ander bericht dat het meisje nog steeds vecht voor haar leven. Niet te geloven! Bah!

6. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik heb het filmpje gelukkig niet gezien , ook niet van plan
    vind het zo erg voor het kindje , pfff :( arm ding, zo weerloos en onschuldig en dan op zo'n manier aan je lot worden overgelaten

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat zijn het ook een stelletje honden daar in China.....misselijk volk (er zullen vast goeie zijn hoor..)

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    De reden dat ze niet helpen is omdat ze dan aangeklaagd worden.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaa idd ze had gelijk ambu moetenbellen en tijdens de ropertage zit ze er heel kalm bij alleen de vader huilde

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ze is helaas overleden :(

11. Jel

Jel Niet meer actief

:(.

12. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

:(.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Vreselijk, arm meisje, heb er geen woorden voor. Gelukkig is ze nu een op een veel betere plek, dat geloof ik althans.

14. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik heb net de video gezien...
    Ben er naar van hoe onbelangrijk een kind is daar...
    Walgelijk hoe kan dit
    Waarom zijn mensen zo koud en kil?
    18 mensen liepen over of naast dat meisje....
    18!!!

Waarom hoe wat ???

Als dit in nl zou gebeuren zou ik met heel veel andere mensen JACHT maken op diegene die verantwoordelijk zijn voor deze MOORD!!

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik denk niet dat ze die passegiers kunnen opsporen want die chinezen lijken allemaal opelkaar

16. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe erg toch, de arme schat!!

17. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Tranen in mijn ogen. Ben er kapot van. K wil dat klotefilmpje geeneens zien. Had link geopend met filmpje over wat er gebeurt was maar zodra ik die wagen aan zag komen rijden en dat kindje zag lopen heb ik t maar gelijk weggeklikt. Wat een koude rotmensen. Alsof dat kindje een stuk vuil is. Hoe kan dat nou zijn dat NIEMAND dat kindje hielp. En 2 mensen over haar heen reden ze hadden haar heus wel gezien. Die mensen hebben gewoon allemaal dezelfde misselijke mentaliteit daar gadverdamme.

18. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Het meisje is eigenlijk 3x onder gereden
    Eerste busje reed ook nog eens een beetje terug om daarna weg te scheuren over het meisje
    En mijn gevoel zegt dat die vuilnisman het juist praktisch vond om haar te verplaatsen anders werd zijn auto vies
    Want aardig deed hij echt NIET!!!

Er was zelfs een vent die keek naar het meisje en liep over haar heen...

Was het niet in china dat ze jongens liever hebben dan meisjes?
    Denk daar maar eens overna

Trouwens mama kwam pas na 7 min (!) aan lopen,en dan vraag je je af: Waar was die %&$%##!!
    Je zou haar ook een schop moeten verkopen!!

Sry je word er echt boos om als je het ziet...

19. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ik vind het verschrikkelijk zou dit wel echt zijn............dat hele filmpje.............

Deel Deze Pagina