Jammer genoeg wel... Je ziet ook overal bloed... Het zou wel een hele verschrikkelijke "grap" zijn anders
Heb het net op het nieuws gezien, echt ongelovelijk. Ben gewoon van slag door de beelden echt verschrikkelijk
helaas is t echt hoor. ze was vanav nog op rtl nieuws daar lieten Ze een filmpje zien waar ze aan allerlei apparatuur lag. ze is overleden aan haar verwondingen. arm kind. nu is er in china hele discussie los gebarsten. was ook op t nieuws. echt vreselijk. gelukkig heeft t kleintje geen pijn meer.
Heb het net gezien...vreselijk kon alleen maar janken en stamelen wat erg wat erg ....zijn verder geen woorden voor...rust zacht
Ik krijg deze beelden nooit meer van mijn netvlies af. Ik hoop dat ik kan leven met de wetenschap wat een zieke wereld ik mijn kind (ook 2) eigenlijk laat opgroeien. De wereld zou toch vandaag vergaan? Als ik zoiets zie denk ik, was het maar gebeurt!!! Sorry, maar ik ben mijn emoties niet meer de baas als ik zoiets zie.
Ik heb de beelden net gezien, ik kan het niet loslaten en moet er echt van huilen. Ik kan alleen maar denken; wat als Tijn daar had gelegen. Verschrikkelijk!
Ik denk idd ook dat ik deze beelden niet meer van mijn netvlies af krijg ik ben nog steeds in shock....
mijn collega vertelde het vanmorgen op het werk. Ik heb het net thuis verteld en ook mijn man dacht aan een grapje. Samen net het filmpje gekeken en we kunnen alleen maar stom verbaasd kijken en sprakeloos zijn. Dat arme arme arme meisje! Grrrr wat een vreselijke mensen zijn dat stuk voor stuk. Rust zacht meisje.
! Ik heb het filmpje niet kunnen afkijken, kon het niet meer aan! Ik moet alleen maar verschrikkelijk huilen....bah!
ik heb het filmpje wel gezien maar ik kan niet verwoorden wat ik er van vond...de tranen sprongen mij in de ogen, toevallig vanmiddag over gehad met de visite...kreeg weer rillingen van!
Vreselijk....Dat meisje heeft zo moeten lijden,dat moet toch door merg en been zijn gegaan..Wat een land,wat een wereld,waar moet het heen.
Ik heb het filmpje gezien op RTL. Hadden ze maar even gewaarschuwd. Ik had dit nooit willen zien. Ik heb keihard moeten huilen en mijn eten ging er ook niet meer in. Dit doet serieus pijn. Ik zie dan ook gelijk mijn jongste daar liggen...volledig in pijn en NIEMAND die naar haar omkijkt. Oh my god... Dit vergeet ik helaas nooit meer. Lief lief meisje, hopelijk heb je nu rust en geen pijn meer.
Gisteravond laat kwam er ook een socialoog aan het woord in het RTL nieuws (ook een chinees) en die liep het nog een soort van goed te praten ook dat niemand van die achterlijke pannenkoeken daar dat kind had gered. O.a omdat ze bang waren voor schadeclaims:xTis verdomme een kind van 2 jaar!!! En die moeder snap ik ook niet, zet dat kind in een buggy.. Maar moet wel eerlijk zeggen dat dit hier niet zo snel zie gebeuren dan in zo een land..
Die chinezen sporen inderdaad echt niet.. ik vind dit echt zo afgrijselijk. Ik kan het spoor ook niet echt volgen met schadeclaims? Waarom zou je een schadeclaim krijgen als je een kind helpt dat wordt overreden? Is het omdat het een meisje is? (pff nog even een traantje gelaten om die dying rooms van daar, walg van die mensen daar)
Nee hij had het bijv over een oude man ofzo, als die geduwd was en jij was niet degene die hem had geduwd dat je dan niet ging helpen want anders kon die man jou dus aanklagen ofzo dat jij hem geduwd had. Die rechters daar zijn ook raar,heb niet alles helemaal gevolgd omdat ik die beelden niet wilde zien. Misschien even op RTLnieuws.nl kijken?
ik zag het filmpje waar je de moeder ook zag instorten... met een zielig muziek op de achtergrond nouuwww echt hartverscheurend... wat emotioneel om te zien
Arrestaties in zaak overreden peuter China - Buitenland - Algemeen - Nieuws - Stentor (van mij mogen ze al die 18 mensen die er langs liepen ook arresteren :x) Meisje, rust in vrede.. hopelijk heb je het nu beter.