Schokkend bericht: Meisje (2) overreden, 18 passanten doen niets

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lautjuh85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ik vind het echt te vreselijk voor woorden. Op RTL4 lieten ze het filmpje zien zonder waarschuwing, ik heb snle weggekeken, maar ik moet er van huilen en ik word er gewoon misselijk van. Is dit normaal in China??!! Sorry hoor, maar dat dit op deze wereld gebeurt...wat zijn mensen soms verachtelijk!! Ik kan er niet teveel over lezen/zien, ander droom ik er vannacht over. Ik vind dit zo vreselijk!! Arm kind.

2. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ja, die mentaliteit heerst daar helaas nog steeds :( Ik weet bijna zeker dat het er ook mee te maken heeft dat het een meisje is...

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Blijf het maar een heel naar bericht vinden.

Van de week was het op het journaal en ik had het liever niet gezien dat kindje zo op straat te zien liggen en al die mensen die er gewoon dood leuk over heen stapte.

Als die in Nederland zou gebeuren ik zou me de ogen uit me kop schamen als dit mijn mede mensen zouden moeten zijn.

Hoe erg is het toch wel niet gesteld als je zo over een hulpenloos wezentje heen stapt.

Ik zal het wel nooit begrijpen dit berichtje. Normaal kan ik twee kanten van een verhaal duidelijk maken of ik kijk naar twee kanten maar hier zie ik maar een diepe zwarte kant van het verhaal te triest voor worden gewoon.

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  5. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Oh wat vreselijk, zit bijna te huilen hier. Wat erg oh wat erg :'(

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Had het de hele week al ontweken, komt dat filmpje, zonder waarschuwing langs bij het weekoverzicht.
    Nou....was te laat met wegzappen, maar wilde dat ik het niet had gezien. Heb hem halverwege er voor weggedaan, want was er misselijk over.

Heb dus nu al 2 nachten nachtmerries....

7. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Bah, ik kan ook wel huilen om dit nieuws. En het maakte me ontzettend boos!! Ik heb het filmpje ook gezien, en ik schrok ook ontzettend van de manier waarop ze werd 'opgetild/aan de kant gesleept'. *echt tillen kon ik het niet noemen* Hoogstwaarschijnlijk had ze verschillende botbreuken en wat niet, en vervolgens wordt ze opgepakt als een vuilniszak! Ze 'klapte/zakte' helemaal in elkaar! Echt vreselijk dit! Bah, ik heb er geen woorden voor zo ziek en erg vind ik het! Ik ben er nog steeds helemaal naar van:(

Deel Deze Pagina