Ik heb hem via hyves en twitter meermaals ontvangen. Via twitter ontving ook ook het volgende: de walgelijke dierenmartelfoto komt uit Mexico 2007, daders zijn gepakt
Heb hem niet gekregen via mijn hyves maar ga ook niet kijken. Daar draait mijn maag van om rot tuig. Jakkers
dit kreeg ik net binnen: De mail die u net allen ontvangen heefd is een zaak van reeds 3 jaar geleden deze jongens zijn al opgepakt en zitten reeds hun verdiende straf uit dus mensen u hoeft de mail niet verder door te sturen. onze exuuces voor het ongemak...... Beheerders: www.amstafftegenjustitie.hyves.nl www.lejoiedevivre.hyves.nl www.lejoiedevivre.org
Zonder maar een beeld gezien te hebben draait mijn maag zich al om, gadver wat een stel schoften als je zoiets doet. Tijd geleden was ook op hart van nederland een jong geitje tussen een picknickbank opgehangen met de pootjes en levend de ingewanden ed opengesneden door wat kwajongens. Dat beeld is me maanden bijgebleven. Er moeten veeeel zwaarder straffen komen voor deze misdaadpraktijken! :x
Hier heb ik hem niet gehad, voordeel aan hyves ect is dat je wel een groot publiek pakt waardoor de daders hopelijk gepakt worden
eh bah ik hoop niet dat ik het binne krijg nog dat ene filmpje heb ik toen wel gekregen dacht dat ik gek werd zo zielig
Ik kreeg hem gisteren binnen. Ik vind dat ze nu echt eens wat zwaardere straffen moet geven voor dierenmishandeling! De meeste komen er gewoon te licht vanaf! Wie zoiets doet spoort echt niet. Mijn moeder zei altijd WIE NIET GOED IS VOOR DIEREN IS DAT OOK NIET VOOR MENSEN!
Gadver! Ik heb ze gelukkig niet gehad, en mocht ik ze krijgen in mijn inbox, verwijder ik ze direct. Ik hoef dat niet te zien, vreselijk vind ik het! Monsters die zoiets doen, en het ook nog filmen, hoe ziek kun je zijn!