schokkend doorstuurmail over Red Bull

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    pst let op de taalfouten! ;)

2. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hoezo? Toch normaal nederlands? :p :confused:

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    :) ben ik dan nog van de oude stempel :confused: :rolleyes: :p

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geen idee hoe het zit met Red Bull, maar aspartaam komt mijn huis, als ik het kan voorkomen echt niet in. Ik heb liever suiker dan die troep in mijn eten en drinken. Zeker mijn dochtertje krijgt het niet, gewoon yogidrink met suiker hier.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ach jah als we overal stil moeten gaan staan bij wat slecht voor je is dan kan je daar wel een apart forum voor openen ;) ..

Ik maak me er niet zo druk om hoor, als je het allemaal gewoon met mate drinkt is er niets aan de hand anders zouden ze het ook niet verkopen ... Als je teveel wijn drinkt ( bv ) is het ook slecht, of als je teveel drop eet dan krijg je veeeeeel te veel zout binnen, zo kan ik nog wel ff door gaan :D ...

Ik drink zelf geen Red Bull maar dat komt omdat ik het gewoon mierzoet en niet te zuipen vind ;)

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik drink het regelmatig. vooral als ik in de nacht wordt opgeroepen voor me werk, dan even een red-bull erin en dan kan ik er even tegenaan

En ik drink het ook in combinatie met alcohol... Namelijk met zwarte wodka... maar dat is niet zo vaak ( 1/2 keer in de maand)

Ach als het echt zo gevaarlijk is lag het allang al niet meer in de schappen.....
    Majah roken, en alcohol drinken is ook niet echt bevorderend voor je gezondheid..

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    nope, geen last van gehad

8. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    @chantal1984,
    ff offtopic, wat een heerlijk kind heb je zeg. :)

Deel Deze Pagina