schokkend doorstuurmailt gekregen op hyves

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Hi Sam,

Ik ben zo stom geweest om heel die website te bekijken en ik kan je zeggen,de wereld is niet meer hetzelfde :( Ik heb altijd gedacht dat elk mens van dieren houdt, en zeker van honden en katten maar dat is dus niet waar! Helaas of heel fijn werk ik ook in het dierenasiel dus dat brengt extra leed met zich mee. Ik slaap nachtenlang niet van dierenmishandeling! Maar ja,dat hoort helaas bij mijn leven,die pijn is altijd bij me :(

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Je kan beter petities van Peta tekenen ipv doorstuurmailtjes.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Enne...dierenleed stopt idd niet als iedereen de andere kant op kijkt ;)

4. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Vaak kunnen er ook virussen aan gekoppeld worden.
    Omdat ze weten dat mensen het zielig vinden en het mailtje doorsturen.
    Kun je beter niet aan meewerken. Want iedereen die jij hem stuurt kan dan ook die virus krijgen. Vinden ze vast niet fijn.

Gr Britt

5. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

vaak lees ik niet eens de doorstuurmailjes...

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb dat mailtje ook al een paar keer gekregen. Heb hier een tijd geleden ook een topic over geopend. Hoeveel handtekeningen er ook worden verzameld, het heeft blijkbaar geen zin. De mishandelingen gaan maar door. Ik heb jaren lang voor en samen met de dierenbescherming gewerkt. En net zo als oorlogen en dergelijke zal er ook nooit een einde komen aan de mishandelingen vrees ik.

De link is trouwens geen virus hoor. Je kan deze beelden ook opvragen bij de dierenbescherming, zij geven ook video's/dvd's vrij voor bijvoorbeeld spreekbeurten en dergelijke.

Maar hoe dan ook, ik blijf me er voor in zetten, ook al helpt het dan misschien niets. Voor mijn gevoel doe ik er goed aan in elk geval.

Groetjes

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Tis wel tegenstrijdig wat je zegt dan saartje, waarom zou het nooit op kunnen houden? Ik geloof dat het best voor het grootste deel op zou kunnen houden als mensen eens wakker werden (ECHT wakker) en de handen ineen slaan, maar er heerst compleet geen eenheid meer in de wereld, dat is het probleem, laten we daar eens mee beginnen!

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik begrijp je volledig. Maar in de 10 jaar dat ik voor de dierenbescherming hebt gewerkt is er maar bar weinig veranderd in het welzijn van de dieren. Neem nou Amerika, als je daar je hond slaat kan je meteen voor een paar dagen de bak in. Waarom kan dat hier ook niet vraag ik me dan af. Wat ik eigenlijk bedoel met dat het nooit op zou kunnen houden. Er mag en kan te veel zonder er voor te worden gestraft. Als je voor elke schop die je je hond geeft €100,00 boete moet betalen zal het aantal mishandelingen drastisch verminderen. Maar helaas in Nederland en veel overige landen willen ze die regel er niet toepassen...helaas

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik kreeg hem ook binnen, maar ik onderteken het ook niet, er wordt toch niets mee gedaan, en daarbij heb ik het in het verleden (zo'n 2 jaar terug) ook al een dezelfde ondertekend,en nu weer dezelfde mail met nog maar 200 handtekeningen o.i.d te gaan.

Ik vind het verschrikkelijk en kan ook maar 1`0 sec van dat hele filmpje bekijken, wordt er gewoon kotsmisselijk van, en dan ook nog van die gare gasten die er gewoon om staan te lachen? hoe ziek ben je dan?

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik vind het ook heel erg zielig en ik vin dook net zoals mamadeluxe zegt dat mensen samen moeten werken anders lukt het idd niet.

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb die mail ook gekregen op Hyves. Ik heb wel getekend of ze er nou wel of niet wat mee doen. Ik moest ook huilen toen ik het filmpje zag, echt zielig ben daarom ook dus tegen bont.

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    En ook vegetariër?

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

hahah...ja precies ;)

14. ik vind bont lelijk, en eet ook bijna geen vlees (BIJNA, ik ben geen vegetarier). maar ik geloof niet in de handschriftenacties. je ziet er geen dame op de PC hoofd er minder mee lopen.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zulke mailtjes open ik niet eens....

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Nee geen vegetarier. Vlees eten is heel iets anders dan bont dragen. De koeien enzo worden niet dood gemarteld. En die zijn gecreerd om te eten. Andere dieren zijn er om te bewonderen.

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    De koeien enzo worden niet doodgemarteld? :confused: Wel degelijk! Waarom denk je dat de bio industrie zo veel besproken is! Wij zijn vegetarisch en nee niet omdat ik het zielig vind of whatever, ik geloof in principe dat dieren er ook zijn om te eten (alleen niet in de grote hoeveelheden dat men dat tegenwoordig doet, waardoor er de bio industrie is ontstaan, door overconsumptie van mensen) behalve varkens dan, die zijn voor mij niet om te eten, waarom ik geen vlees eet is omdat ik gruwel van deze industrie en ik daar geen deel van uit wil maken. Besef je wel hoe die dieren daar leven? Zelfde geldt trouwens voor melk, koeiemelk consumeren in zulke grote hoeveelheden dat tegenwoordig gebeurt is ook een oorzaak van dierenleed. Mijn kindjes krijgen 1 of 2 keer in de week een stukje vlees van de biologische slager.

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    LOL!

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    8) :)

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Tja, dierenleed is vreselijk, maar dit soort mailtjes worden niet gebruitk om dierenleed te stoppen, hoogut om achter jouw gegevens te komen.

Deel Deze Pagina