Acht babylijkjes in Frans dorp In een Noord-Frans dorp zijn acht babylijkjes gevonden. Ze lagen in een huis en de tuin achter de woning. NOS Nieuws - Acht babylijkjes in Frans dorp Afschuwelijk....
Ik zeg vastbinden die rotte monsters en langzaam pijnigen todat hun lichaam het niet meer aankan en ze de pijp uitgaan. Iets anders dan dat verdienen ze niet.
heb het artikel halverwege weggeklikt.. vreselijk zeg zal maar niet zeggen wat ik vind dat er met de ouders zou moeten gebeuren:x:x:x
nu als je verder leest, de vrouw is opgepakt en beschuldigd van moord. De man wist er niets vanaf...... al vind ik dat moeilijk te geloven...je voelt toch als je vrouw zwanger is, vooral 8 keer!! Schijnt....die vrouw wilde verbergen dat ze zwanger was voor haar man...ze was zwaar zwaarlijvig.....en heeft de baby's verstikt nadat ze geboren waren.....en dat 8 keer!!! Was een doodnormale vrouw, actief in de gemeente en alles....tsjonge.... wat een erge man moet dat dan zijn geweest als ze zo bang was voor zijn reactie!! Enneuh...anticonceptie...ze zijn verdomme in de 40...dan weet je daar toch wel vanaf!
wat afschuwelijk zeg.. Ik kan maar niet begrijpen.. hoe ze dat kunnen doen.. baby"s zijn altijd klein en lief.. pfff haar moet je vermoorden en in de achtertuin van hun huis begraven..
Deze vrouw is duidelijk niet helemaal in orde. Of helemaal niet in orde eigenlijk. Jammer dat dit soort figuren kunnen fokken tot ze erbij neer vallen en anderen die die kleintjes een liefdevol thuis kunnen bieden jaren door de MMM moeten.
het is echt niet te bevatten dat een moeder dat met haar kinderen kan doen. ik kan er echt om janken. arme kindjes, ik hoop dat ze het niet moeilijk hebben gehad toen ze vermoord werden. trouwens, is ze dan ook 8x bevallen zonder dat haar man dat in de gaten had??!! dat kan toch niet!
ik zag het op het nieuws echt gruwelijk! kan eigenlijk niet geloven dat die man niet doorhad dat ze zwanger was.
Franaise opgelucht door bekentenis moorden | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ''Haar geweten is niet langer hiermee belast en dat is een soort opluchting'' Nou, da's mooi: zij zit er gelukkig niet meer mee...
Wat een smerig wijf. Gadverdamme. Géén woorden voor. Van mij part hoeft die niet eens voor te komen of te worden behandeld als 'normaal' persoon. Trut. Wie zegt dat ze niets met nog meer mensen heeft uitgehaald. Ze was toch actief in dat dorp?