Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raam | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hem, tenzij je hem eerst nog iets anders wilt afnemen.. Arm beestje... staat niet bij of hij er wat aan overgehouden heeft, hopelijk niet..
T eerste wat ik dacht zal wel in DH zijn waarom i don't know.. Maar zo zie je maar wat een dwaas..!!!! Zal hem ff uit t raam gooien!
sjonge jongen..snap niet dat je zo iets in je hoofd haald echt ziellig voor de kat.hopelijk heeft het beestje niets!!
heb al zoveel jonge kittens gehad maar nog nooit problemen gehad met zindelijk maken gewoon in de kattenbak zetten tje bewijst maar weer eens dat zon trien niet met dieren overweg kan en er geen verstand van heeft dan moet je er niet aan beginnen want een jong dier daar heb je veel geduld voor nodig
hier kan ik zo kwaad om worden, hoe kunnen mensen dit doen. Arm beessie ik hoop dat hij nu wel een goed huis vind en de ex eigenaar????? uit het raam flikkeren, kijken wat hij daarvan vind
He? Waar stond dat het van 17 hoog was? De jongen was zelf 17 jaar oud, maar ik kon niet vinden vanaf welke verdieping hij het katje heeft gegooid. Maar dan nog, al is het van de beganegrond.... waardeloze vent! Ik hoop dat ze hem vast preventief castereren.... je moet er toch niet aan denken dat zo'n jongen ooit kinderen krijgt!
Laten we die l*l dan ook maar van 17 hoog uit het raam gooien. Kijken hoe hard hij dan krijst. Wat een @$%^&*(*&^%$# zeg.