Schokkend ! Gruwelmoord op 15 jarige jongen om Facebookruzie ( florida )

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ilona23, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

nou idd, mijn gedachten ook.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat is helemaal niet normaal. Ben je er wel eens geweest? Ik vind mensen nergens zo vriendelijk en behulpzaam als in florida.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Inderdaad wat een lelijk meisje zeg, en hij is best een knappe jongen. En die andere jongens zijn al helemaal lelijk !

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Lelijk/knap heeft het niets mee te maken.

Toen ik het las dacht ik alleen maar wat een secreet van een wijf zeg, je ex-vriendje lokken in de wetenschap dat dit het plan is(want ik las dat ze erbij stond) zij mag van mijn part echt de naald krijgen en de rest voor mijn part 4x levenslang zonder kans op vrijlating.

Walgelijk!

RIP

5. tulip

tulip Niet meer actief

niet normaal dit!!! In amerika hebben ze ws ook een hogere strafmaat, maar dat is ook wel de plek waar zulke dingen gebeuren hoor.

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dat zeiden ze van alphen aan de rijn ook.. gebeurde hier niet. nou sta nergens meer van te kijken! er lopen heel wat zieke geesten rond!

bah.. arme jongen en arme ouders....:(

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Gadverdamme wat een walgelijke mensen, ik had dit verhaal Beter niet kunnen lezen.
    Die mensen zijn echt zwaar gestoord.
    Maar wat moet die jongen een pijn hebben gehad.

Vreselijk vindt ik dit.

8. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Als ik naar het meisje kijk dan word ik ook gewoon helemaal kriebelig.
    Wat kijkt die duivels uit haar ogen brrr....Maar om tot deze daad te komen moet je daar volgens mij ook door bezeten zijn....Bah

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Erger nog dan de dood van de jongen, vind ik de martelingen die er aan vooraf zijn gegaan. Hij probeerde nog te vluchten... :( Dan kun je maar beter in één keer er vanaf zijn door een kogel door z'n hoofd... Klinkt misschien gruwelijk, maar moet je je eens voorstellen hoe die jongen de laatste uren/minuten van zijn leven heeft meegemaakt? Echt een brok in mijn keel hiervan.... :(:(:(
    Hoe ziek ben je dan?

10. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Vreselijk, wat moet die jongen hebben geleden en dat om zoiets doms! :$
    Ik krijg de rillingen als ik zoiets lees en die jongen was nog zo jong en dan al op zo'n manier om het leven komen, ik word er gewoon misselijk van.. :(
    En verschrikkelijk voor de ouders, je kind verliezen en weten dat hij zoveel pijn moet hebben gehad voor zijn dood..

Deel Deze Pagina