ik zit net op hyves te lezen, komt er een bericht voorbij dat een 26 jarige "vader" na een ruzie met de moeder van zijn zoontje het kindje van 16 maanden van de brug gooit... het kindje is nog niet gevonden.... wat een gruweldaad...die vent moeten ze afmaken!!!!! ben er helemaal ziek van....:x:x:x:x:x:x
Boze papa gooit koter in ijskoude rivier Na een ruzie met de moeder van zijn zestien maanden oude zoontje, heeft een 26-jarige man in Rome de koter van een brug in de ijskoude rivier de Tiber afgegooid. De peuter is sindsdien zoek. De werkloze Italiaan, die een strafblad heeft, werd tijdens zijn gruweldaad betrapt, probeerde te vluchten, maar kon even later worden aangehouden door de politie. Hij vertelde dat hij kort voordat hij zijn zoontje in het ijskoude water gooide, ruzie met de moeder van het jongetje over de voogdij had. De brandweer van Rome zoekt nog naar de peuter, maar de vele sneeuw en ijs in de Tiber bemoeilijken de speurtocht
Jezus wat zijn er toch een idioten op de wereld, ongelooflijk! Ik krijg er gewoon tranen van in mn ogen
waar moet het toch heen met de wereld.. gestoorde gekken! spring zelf ff lekker van de brug als je het er zo moeilijk mee hebt
die man heeft geen gevoel en geen geweten..die moet je in een kasteelkerker opsluiten voor de rest van zijn leven...laat hem maar in het donker leven, net als zijn ziel is...
Ik heb hier geen woorden voor Hoe haalt hij het in zijn hoofd, waar gaat de wereld heen. Die man moeten ze opsluiten en nooit meer los laten :x
die man verdiend niets anders dan een spuitje... verder slik ik alle woorden die ik in mijn hoofd heb maar even snel in.. vreselijk triest.