bah, ben sowieso al misselijk maar hiervan krijg ik echt spuug-neigingen... Had dit eigenlijk ook niet moeten en willen lezen...
Wat is dit vreselijk! Waarom heb ik dit nu gelezen? Waarom moet zo'n onschuldig kindje nu weer de dupe zijn?! Laat mij maar los op die vent. Ik zou hem ik weet niet wat kunnen doen!!!
Ik ben niet gelovig, maar ik ga een gebedje doen voor dat kindje Ben er helemaal naar van...... Geen woorden voor.
Wat verschrikkelijk, het kippevel staat op mijn armen. Arm kindje, denk je veilig bij papa te zijn...... Rust zacht klein kindje..... (eigenlijk moet ik dit helemaal niet lezen....)
Wordt echt niet Goed van al de ellende in de wereld.kindje weer de dupe van een scheiding van de ouders. Een" vader" die voor een kind het grote voorbeeld Hoort te zijn, onvoorwaardelijke liefde en dan hoor je zoiets. Verschrikkelijk.
helaas zijn er zoveel schokkende dingen op deze wereld, en er lijken er steeds meer te komen.. ik zie het ene na het andere verhaal wat je niet meer loslaat..
Ja maar de nieuwwaarde van dit bericht is nul!! Áls het nou in NL was gebeurt of als het een NL'er was geweest dan zou ik het nog begrijpen dat dit hier gepost werd, maar dit is in een land aan de andere kant van Europa gebeurt. Als we alle gekkigheid wat debielen doen hier moeten posten en lezen, dan heb je er een dagtaak aan. Dit soort schokkende berichten uit een ander land worden puur voor de SBS6 factor hier gepost: 'ohh ahhhh ohhhhh aaaahhhhh wat afschuwelijk.... Rip etc. Ik zou dit en dat met die kerel kunnen doen' Ik vind het echt jammer dat dit soort kansloze idiote 'nieuwsberichten' hier gepost worden en snap dan ook niet dat het beheer van ZP die normaal niet weet hoeveel slotjes overal er op geknald worden of dat zelfs topics verdwijnen, dit soort idioterie wel toestaat.
Ahaaaa! Dus we moeten met zn allen ons hoofd maar in het zand steken???? Ik vind berichtjes als wat jij nu stuurt altijd zo zinloos... Waarom zouden dit soort berichtjes niet geplaatst mogen worden? Dit is de zieke realiteit ... Als jij dat niet wilt lezen, prima. Maar er zijn mensen die dit wel lezen en mijn gedachten gaan uit naar het kindje. In de hoop dat het kindje nog gevonden mag worden. Als moeder zou ik het erg fijn vinden als mensen meeleven en er over de hele wereld gebeden word voor mijn kind.
het is verschrikkelijk of het nou hier of ergens anders gebeurt..je kunt nu wel mij of zwangerschapspagina hierover "aanvallen" en het sensatie idee? niks sensatie aan...er zal nog wel meer over het onderwerp volgen in het nieuws...zapp jij dan maar fijn door.. maar goed op jouw verzoek, want ik heb met zo'n onderwerp geen zin in een zinloze discussie...zal ik vragen om dit topic te sluiten!!
Ik vind het ook verschrikkelijk !! Of het nu hier of aan de andere kant van de wereld gebeurt het is en blijft gewoon een kindetleventje
Ik snap niet dat jou bericht hier is toegestaan. Een kind dat in nl woont is dus belangrijger dan een kind in italie dan moet je maar niet op het nieuws deel van het forum komen kom je het niet tegen ook.
nou die hoeven daar nu dus geen ruzie meer over te maken. Wat een debiel! Als je kind graag wat vaker had willen zien had je hem iig niet in een rivier moeten dumpen :x:x:x idd goed opbergen die vent
maartje dit lees ik echt niet dagelijks hoor, en dan erbij hoevaak lees je zoiets schokkends in dit gedeelte, nou weinig tot nooit hoor dus wees niet bang je hebt er geen dagtaak aan hoor! Als het je niet raakt ook goed toch, lekker op back klikken... ik vind het vreselijk, mn nekharen gaan ervan overeind staan en idd ik zal maar niet zeggen wat ik van hem vind en wat ze zouden moeten doen... wat zijn mensen ziek zijn!
slik..... wat erg! Dat kleine manneke vertrouwd zn vader volledig en die kl.....k gooit zn eigen vlees en bloed in die ijkoude rivier???? Dat arme kindje.... En Maartje,ik snap niet dat JOUW bericht hier is toegestaan,wat respectloos zeg!