Ik snap niet zo goed wat jullie respectloos vinden aan mijn mening dat ik dit soort berichten hier liever niet te willen zien. Dat betekend namelijk niet dat ik het niet afschuwelijk vind dat wat er gebeurt is!! Ik vind het alleen niet zo nodig / erg onnodig om om onze magen hier zo om te laten draaien.. Ik begrijp oprecht niet waarom we dat soort informatie zouden moeten lezen. Elke dag gebeuren er afschuwelijke dingen in allemaal landen om ons heen, zo'n kindje komt er niet mee terug en we voorkomen ook niet toekomstige gevallen door hier zulke nare berichten te gaan lezen... Daar is m.i. niets respectloos mee bedoeld...
Als je zo over zulke berichtjes denkt,kun je half zp wel schrappen denk ik....er worden ook immers elke dag kinderen ziek,elke dag krijgt er wel iemand een miskraam en vele andere erge gebeurtenissen! Ik vind dat daar best wel bij stilgestaan mag worden. Dit verhaal gaat over een klein kindje dat waarschijnlijk een gruweldood is gestorven...het kindje zal idd niet meer terugkomen maar daarom heeft ts het hier toch ook niet om neergezet? Ze brengt het onder de aandacht omdat zulke akelige dingen gewoon gebeuren in de wereld en dat er best even bij stilgestaan mag worden.
Aan de ene kant zou ik ook niet zulke berichten willen lezen, niet alleen hier maar ook niet op het nieuws of in de krant. Ik ben een erg emotioneel persoon en ik trek het mij erg persoonlijk aan. Ik heb zelf 2 kleine kinderen en zou mijn god niet weten wat ik zou moeten doen als ik mijn kinderen zou moeten verliezen. Ik denk dat ik er een einde zou willen maken als dat zou gebeuren. Geen een goede ouder zou zijn of haar kind moeten verliezen. Dat is het ergste wat je als ouder kan over komen volgens mij. Je denkt dan "niet lezen" maar uit nieuwsgierigheid ga je het toch lezen. Waar gaat de wereld toch heen met dit soort dingen. Kinderen zijn altijd het slachtoffer van de fouten van andere mensen. Ik vind dat heel erg...
WHAHA geniaal, precies precies Ontopic: Afschuwelijk zeg, brand een kaarsje voor het kleine manneke en vooral zijn mama. Dat hij maar gevonden mag worden en zijn mama hem een laatste rustplek mag geven..
vreselijk wat er is gebeurd!!!!!!!!!!!!! en tja als de titel je niet ligt ga het dan ook niet lezen aub
Vreselijk zeg! Dit is helaas de realiteit meiden en wie er niet tegen kan moet het maar niet lezen vind ik. Ik vermijd ook bepaalde topics omdat ik weet dat ik er niet tegen kan!
Als je dit bericht al niet aan kunt (en zelfs als minder belangrijk bestempeld omdat het kindje niet NL is!) wat doe je dan op een forum? Serieus, het idee alleen al dat heel ZP zich aan zal moeten passen omdat jij er niet tegen kunt... belachelijk!
Wat vreselijk dat dit soort dingen gebeuren!! Ik hoop dat het kindje snel gevonden wordt.. Afschuwelijk dat dit soort dingen gebeuren op deze wereld
ik snap je standpunt wel maar het heeft weinig zin om je er druk om te maken. Als je liever geen slecht nieuws (meer) wilt lezen, horen of hoe dan ook, dan kun je het beste op een onbewoond eiland gaan zitten. Mensen willen nu eenmaal graag weten wat er in de wereld gebeurt, ook al is het geen leuk nieuws en het zal ten alle tijden door media verspreid worden want dat levert ook geld op voor de schrijvers en journalisten. En het beheer van een forum zal niet snel zomaar een topic weggooien, (tenzij er een goede reden voor is) hoe meer topics, hoe populairder je bent. (ik ben zelf ook modje op een forum dus ik weet waar ik het over heb) Probeer het los te laten en niet meer alle topics te openen waavan je al het idee hebt dat de inhoud je zal tegenstaan.
WAT????????????? ZIEKE SMEERLAP !!!! Oh god, ik voel mij al misselijk worden met het gedacht alleen! Net op dit moment lig ik thuis (hondsziek) en is mijn vriend met ons zoontje naar zijn moeder! Niet dat hij ooit zoiets zou doen met ons zoontje, maar die gedachte, BAH!!!! arm kindje hebben ze ondertussen al iets gehoord????
wat een idioot. ( en dan hou ik het nog netjes) me maag draaide zich echt om. de gedachte alleen al. je hoort je veilig te voelen bij je vader.
Ik moet dit eigenlijk niet lezen. Kwordt er gewoon misselijk van.. Kzie dat ventje al gaan, al gillend in het ijskoude water!! VRESELIJK!!!!!!
Vreselijk! maar goed ik krijg op mijn werk bijna dagelijks dit soort verhalen onder ogen, hier in Nederland gebeuren helaas dagelijks net zoveel gruwelijke dingen. Het komt alleen niet allemaal in de media.