echt een vreselijk filmpje. Kon het niet afkijken Vraag me ook af waarom ze die straf geeft? Wat heeft het kind nou eigenlijk gedaan? ( Niet dat dat ertoe doet natuurlijk ) Maar bedoel, hij had gevochten op school? En hij had gelogen? Maar hij is een kind. Kinderen doen zoiets nou eenmaal. Ze moeten 'leren' dat het anders kan. Daarom ben je kind, om te leren. En is het nou werkelijk zo vreselijk als ie 'n keer stout is? Trouwens ook geen wonder dat ie vecht op school. Jochie zal wel veel woede in zich hebben jegens zijn moeder. En die kan ie niet aan. Dus dan maar iemand anders. Toch ?
jezus wat is dit voor een wijf vreselijk heb met open mond gekeken met tranen in de ogen verbijsterd geen woorden voor zij verdient geen kindjes:x:x
Welke aflevering is dit? Ik wil die aflevering zien. Vooral hoe Dr Phil haar daarna natuurlijk helemaal de grond in trapt. Oh wacht, het is de aflevering van 17 November, 2010. Even kijken of ik die kan vinden. Kindje was nog geadopteerd ook.... Zo zie je maar dat iedere incompetente randdebiel een kind kan adopteren
dit vind ik echt erg. ook voor de biologische moeder. je denkt je kind een goed leven te geven door hem af te staan. een leventje die jij hem niet kan geven en denkt dat dit de beste oplossing is en dan komt je kind bij z'n adoptie moeder terecht. hier in nederland moet je 1000,- euro uitgeven om getest te worden? is dit in amerika niet zo? niet dat ik dat altijd zo normala vind hoor want ja als je van jezelf kids kan krijgen wordt je ook niet gekeurd maar goed das weer wat anders
Dan nog... hoe test je dan of iemand geschikt is? Als je precies weet hoe je moet reageren? Je kunt je ook goed gedragen als er iemand mee kijkt, maar zodra iedereen weg is...
Ik ben ook heel benieuwd naar de gehele aflevering, maar ik kan het ook niet vinden... Alleen kleine stukjes en die maken me al aan het huilen
Ik ben sprakenloos en heb het echt niet durven af te kijken,, ik zit hier te koken van woede!! Arm kind, wat zal hij een trauma hebben, en .........weet niet wat ik moet zeggen gewoon, vind het zo erg!! Dit is maar 1 filmpje, wie weet wat ze nog meer doet met het arme ziel
Gruwelijk.................. En dat te weten, dat dit dagelijks overal te wereld gebeurd met zoveel kinderen, jong en oud. Ook dus in NL!! Filmpje is dus helaas geen uitzondering..............
Ik heb niet naar het filmpje gekeken, ga ik ook niet doen, jullie reacties zeggen me genoeg. Maar wat ik me afvraag, weten jullie wat er met het kindje gebeurd is naar die aflevering? Wordt ie bv uit huis geplaatst? Kan me niet voorstellen dat ze hem nog bij zijn 'moeder' laten?
ze zouden haar de heetste peper in die lelijke smoel moeten doen en vervolgend in de op de noordpool dumpen
ik wou dat ik het niet had gekeken, vooral toen het jongetje onder de douche zo ging huilen... wou dat ik hem door de laptop kon trekken en heerlijk warm tegen me aan houden ziek wijf zeg !!!!
Ik heb de aflevering niet gevonden. Ja, je kunt hem kopen voor $ 29,99... Wachten tot ie in Nederland uitgezonden wordt... Over ongeveer 4 maanden.
Ik zou haar graag een keer loslaten bij een paar gestoorde gevangenen. Liefst negers met een grote *piep* die haar zo hard aanpakken dat ze nooit meer kan lopen daarna.
op de site van dr phil kun je wel lezen hoe ze soms reageert en dan vooral wat de mening van Dr Phil is (niet met haar eens maar dat was al duidelijk hihi) maar helaas niet hoe het na de show verder gaat met hun..... germ wil dat kereltje gewoon beschermen. Hij word gedwongen te liegen (want ja als je toegeeft gevochten te hebben krijg je hete saus/koude douche) en dan nog is het niet goed. hij is ongevoelig voor disciplinaire maatrgelen van hun kant, jaja kind is gewoon doodsbang man....
ik zou ook liegen als ik hem was.... is hij eerlijk.... krijgt hij hete saus en een koude douche, als hij liegt.... krijgt hij hete saus en een koude douche.... nou ik wist het wel.... met liegen is er tenminste nog een kans dat je het ontloopt.
Dat wijf is helemaal gestoord!:x Vin je het gek waarom dat kind liegt, als je zo gestrafd word. Tranen stonden in me ogen, arm ventje.
Dat vind ik dus ook het ergste... Dat het overal gebeurd en nog wel erger dan dit.. Terwijl hiervan mijn hart al in stukjes breekt... Arm kereltje.. Hij is doodsbang...