Echt zat ik maar in dat publiek Flinke bodyguard die mij had tegen kunnen houden!!!!! oh ik zou haar echt wurgen
als ik het goed heb gelezen is het nog een adoptie kindje ook leuke reclame voor de adoptie bureau's zo sadist als adoptie moeder!! dat mannetje moet daar heeeeeel snel weg
Pfff ik heb moeten stoppen. Kan het niet aanzien. Het is goed je kinderen te leren niet te liegen, maar 1 straf is genoeg! VRESELIJK dit! Kan ws voorlopig niet slapen.
Dr. Phil.com voor wie verder wil lezen over wat er gezegd is. Ben blij dat dr phil zeg er mee bemoeid. pffffffff.. tis hartverscheurend
O MIJN GOD.. O dat kereltje zeg, wat vreselijk zielig! ik zou met alle liefde haar eierstokken eruit rukken en haar dood laten bloeden
YouTube - Robin McGraw Has a Strong Message for a "Dr. Phil" Guest hier de reactie van robin, de vrouw van dr phil
Ow mijn god wat een verschrikkelijk K*t wijf. Wat giet dat wijf bij dat kindje in de mond? Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Arm kindje
Oh my... Dit is echt vreselijk. Het arme jongetje Pff, ik ga mijn knulletje extra knuffelen als ie straks thuis komt. Moet er niet aan denken dat iemand hem dit zou aan doen
Ik zit hier gewoon echt te huilen, dat arme onschuldige kindje onder die douch :x het is echt vreselijk gewoon. Dat arme jongentje is vortaan heel zijn leven bang. 1 ding snap ik niet he, waarom halen ze dat jongentje niet bij die heks weg? Ik bedoel het is op tv geweest dus ik neem aan dat de kinderbescherming ingrijpt? Dat jongentje moet gewoon een thuis hebben waar hij niet bang hoeft te zijn. Als ik die vrouw al zie wordt ik misselijk. Vreselijk. En moet je nagaan dat er 1000de kinderen in de wereld zo behandeld wordt door hun ouders .
mijn god...... wat een verschrikkelijk _&(&%$$#"#$""! wijf!! dit is te erg voor woorden arm kind groetjes diana
Ik ga der niet naar kijken, begrijp al uit de reacties dat het een hartverscheurend filmpje is (zit op mijn werk, anders moet ik weer janken ) voel echt met dat jongetje mee.. op zo'n leeftijd kan je zoiets niet verwerken. pff moet er nu de hele tijd aan denken.. heel triest maar dan vragen ze zich af hoe psychopaten worden geboren.
Ik kijk ook heel bewust niet, want ik heb al een brok in mijn keel na het lezen van al jullie reacties... ik vind het zo verschrikkelijk dat sommige kindjes zo'n ontzettend slechte start in het leven krijgen. Bah! Motiveert mij des te meer om het zo goed mogelijk voor mijn eigen kleine vent te doen en goed op te letten op de gezinnen om me heen......
Zit hier te janken, kon het niet afkijken. Heb zin om dat wijf wat aan te doen. Arm, arm ventje!!! Hopen dat Dr Phill nog wat heeft kunnen doen voor dat mannetje. Gadverdamme wat een malloten heb je toch!!!! Zit hier echt met moordneigingen!
Kon het ook niet afkijken..ben afgehaakt toen hij hartverscheurend onder de douche werd gezet met uithalen van heb ik jouw daar. heb even doorgespoeld. Maar wat ik nog verontrustender vind eigenlijk....haar dochter heeft dit opgenomen, die moet dus toekijken hoe haar broertje zo word aangepakt...en dan ga je bijna erbij nadenken....wat doet ze nog meer want blijkbaar heeft het geen invloed op de dochter....... alles wat ik dacht is al gezegd over wat ik met dat mens zou willen doen....fysiek word er niet zoveel gedaan met het kind..er zijn kinderen die erger toe worden getakeld...maar arm arm kind wat een geestelijke mishandeling zeg! Idd zoals iemand zei, dan vragen ze zich af hoe psychopaten of geestelijk gestoorde kunnen ontstaan..... Groetjes, Miranda
Dit is echt verschrikkelijk, doet je echt pijn om dit te zien. indd wat Chantal26 zegt, nu dit op tv is geweest, moet er toch ingegrepen worden.....
OMG wat een %I*&^wijf zeg!!! Echt ik krijg echt zin om dat mens zelf onder die douche te zetten met een flinke trap erachteraan, arm arm kind!
Na alle reacties gelezen te hebben heb ik maar besloten niet naar het filmpje te kijken. Maar zo te zien aan de reacties is het behoorlijk heftig. Arm klein mannetje...