Schokkend, kindermishandeling bij dokter Phil

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jada08, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    oeps,sorry was vergeten de link te plaatsen (is dus tekst,filmpje kan je geloof ik ook daar kijken of andere fragmenten maar ik durf dat niet aan,ben zo geschrokken van dat filmpje..:(
    Dr. Phil.com

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

nou niemand is hier de boeman, maar wel een beetje relax blijven reageren op elkaar zeg....we hoeven niet allemaal te moorden om het evengoed heel erg te vinden. Ik denk dat weinig mensen zullen zeggen 'ze doet het prima', die komen we hier vast niet tegen;)

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

wat zit jij nou de hele tijd over moorden???????????

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Moet je de eerste 4 pagina's aan reacties eens lezen. dan weet je wat we bedoelen.
    En fijn dat "men" dan toch helemaal gelezen heeft. dan had je ook begrepen dat ik het niet goedkeur. maar graag de hele aflevering had gezien zodat er meer achtergrond is. en misschien een ander perspectief.

maar goed. als je alleen maar wil lezen dat we/ik het goedkeuren moet je dat maar lezen. maar dat heb ik nooit neer gezet. maar wel dat het tot denken aanzet zoiets.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mensen maken fouten, ja daar ben ik het mee eens maar deze moeder maakt hele grote fouten over de rug van een klein mannetje dat zich niet kan verdedigen.
    En daar kan ik persoonlijk niks mee, fouten ja! Die maken we allemaal!! Maar behandel je kinderen wel zo als het hoort en ze weet dat dit de foute manier is dat geeft ze toe, stop het dan denk ik dan.

Kinderen bij haar weg halen allemaal, die moeder moet toch eerst even het licht zien volgens mij.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Maar wat doet phil eraan? Haalt hij dat kind (en de andere 5!) daar weg>?

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wisten we dat maar heb al gekeken ofdat ik t programma ergens kan kijken maar vind t nergens

8. Kwekijzer

geen idee, vraag me af of hij die macht heeft. Het zal heus wel voorgelegd worden aan één of andere raad van kinderbescherming.

9. Kwekijzer

oproerkraaier
    1) Aanstichter 2) Alarmblazer 3) Blaaimaker 4) Brandal 5) Herrieschopper 6) Iemand die onrust brengt 7) Onruststoker 8) Opstandeling 9) Persoonsbenaming 10) Raddraaier 11) Rebel 12) Rustverstoor 13) Stokebrand 14) Tuimelgeest 15) Woelgeest

sorry kon het niet laten:D

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

whahahaahahahhaahahahahahahahahahaaahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahahaahahhahahahahahaahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
    ik wist niet dat je jezelf even voorstelde;):D

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    :D weten we dat ook weer

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Suenne is júist degene die in dit topic heel netjes is gebleven en zeer genuanceerd haar mening heeft gegeven zonder gelijk in de aanval te gaan op mensen die het niet met haar eens zijn.

Maar goed, blijkbaar is niet iedereen in staat om met open mind reacties te lezen :)

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eens.

Wat een kinderachtige reactie's angiebaby, hoe oud ben jij?

Ontopic, ik kijk het filmpje niet. Vond de reacties al genoeg zeggen.
    Kinderen dienen bij zo'n moeder direct uit huis geplaatst te worden.

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    #174 angiebaby, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    verwijderd

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja héél volwassen, goed hoor meid ;)

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meisjes jullie doen je best maar blijf maar lekker doorgaan maar ik laat me niet meer gaan hier in dit topic heb al veelste veel t bloed onder mn nagels vandaan laten halen en dat zijn jullie niet waard toedeloe ik ben hier weg

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Er stond een tekst bij, wat ze verder gingen doen. Zoals ik begreep zou die 'moeder' hulp krijgen van Dr Phil.

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goh, misschien begrijp ik het verkeerd hoor. Maar je praat even terug over dat iedereen elkaar in de waarde moet laten en we respect moeten hebben naar elkaar....maar dan plaats je wel dit?? Dit komt op mij respectloos over, of zie ik het verkeerd??

Wat betreft je andere reacties. Ik snap heel goed dat je begrip wil opbrengen omdat we niet het hele verhaal kennen. Maar is het zo moeilijk om je voor te stellen hoe andere mensen zich voelen na het zien van zo'n filmpje? Je hebt het hier niet over een verhaal wat je gehoord hebt van "de-buurman-z'n-vriendin-en-daar-weer-een-neef-van.." Dit staat op film!
    Ze mag dan best open staan voor oplossingen, die vrouw..maar wat uit het filmpje naar voren komt, is dat ze dit al veeeeel en veeeel vaker heeft gedaan met dit jochie! Dit is niet een eenmalig incident! Dat maakt het nog veel erger! Dus nee...ik kan daar echt geen begrip voor opbrengen. In mijn ogen is die vrouw een monster. Dat knulletje is voor de rest van z'n leven getekend..

19. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Jezussssssssssss zeg heb ff t filmpje bekeken wat erg!
    Heb erg een woorden voor en kreeg er tranen van in mn ogen!
    Ze zou niet in mn buur t moeten komen want dan sta ik niet voor mezelf in geloof ik!!!!

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    #180 angiebaby, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    vreselijk he

Deel Deze Pagina