Schokkend nieuws

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Josien, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Snap serieus niet, dat mensen dit niet begrijpen! Wij hebben ook een hond en uiteraard heel lief, maar ik snap wel dat het een HOND is en geen teddybeer.

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Maar k zie tot nu toe nog geen nieuws :D

Alleen oud nieuws wat ik gisteravond in een ander topic al gelezen heb.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Je begrijpt mijn punt niet. Het gaat mij erom wat het gevolg is van schokkende titels en topics op je gemoedstoestand. Sommigen kunnen daar heel slecht tegen, zoals ik met mijn hormoontjes. De loungetopics hebben over het algemeen niet dit nare gevoel tot gevolg. Groot verschil.

Daarnaast vind ik heel veel nieuws over televisie, films, sterren etc. wel leuk, dus dat zou ik dan ook niet meer kunnen als ik dit hele subforum zou moeten overslaan.

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vind het best grappig dat de MOD's hier zeggen dat op dit forum (volgens hen) niet met slotjes wordt gegooid :$

Come onnnn! Dit forum staat bij mij echt met stip op 1 als het gaat over het sluiten van topics door moderators. De mate van censuur is hier echt enorm hoog. Zelfs bij forums groter dan zwp zie ik niet zoveel slotjes op topics.

Vooral het argument "Ik zie de meerwaarde van dit topic niet" komt vaak voorbij en hupsakee: slot erop.

En als er in de titel gewoon duidelijk staat aangegeven (eventueel met een *Schokkend* melding erbij) waar het topic over gaat, waarom zou je hem dan bij voorbaat al sluiten? Wie weet zijn er meiden die het hier graag even over hebben en met elkaar willen praten?

Iedereen beslist zelf nog altijd of ze een bepaald topic openen, het MOET niet..

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik ben het zoooo met jou eens ;) Zoveel slotjes heb ik ook nog nooit voorbij zien komen als de laatste tijd .. en ik vind ook dat als je het niet wil lezen je het best voorbij kan scrollen en ok het zal dan nog wel in het onderwerp balkje te lezen zijn maar come on , het is wel real life en daar hoef je misschien niets over te lezen maar anderen hebben daar misschien wel behoefte aan , het lijkt hier af en toe wel een kleuterschool 8) het leven bestaat niet alleen uit roze wolkjes en teddybeertje .....

6. wannie

wannie Niet meer actief

vind het allemaal maar schokkend :(

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    :d:d:d:d:d;););););)

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    weet je wat schokend is????
    de film WOLFMAN,heeft iemand die gezien.
    gadverdamme,die was echt goor,heb hem in de bios ook niet afgekeken,de kleine begon dusdanig te bewegen,en mijn maag begon te vervelen,bah,echt een enge film...

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou het niveau is hier weer ver te zoeken zeg. Je kunt er lang of kort of lullen maar het feit is nou eenmaal dat het tegen de forumregels is. En als je die walgelijke dingen wil lezen ga je toch lekker op nieuwssites lezen?
    Enne, voordat iemand leuk denkt te zijn en semi-grappige opmerkingen maakt over oogkleppen en naiviteit: je kent me niet en hebt dus ook geen idee wat ik zoal heb meegemaakt in mijn leven.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Amen! Ik irriteer mij hier ook mateloos aan (ander topic;)), we zitten hier niet in Noord Korea. ;)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha nee helaas he nicole!

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik vond de laatste aflevering van "Flikken in Maastricht" wel erg schokkend ........

Tja, waar ligt de grens?

En over de slotjes gesproken, soms heeft het gewoonweg met respect te maken.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

ik denk dat het moeilijk is om voor anderen te bepalen of het schokkend is of niet!
    de een vind het walgelijk maar voor de ander is het wel de realiteit....
    en ja ik vind ook niet alle dingen leuk om te lezen... maar dan lees ik het gewoon niet!
    je bent niet verplicht he om alles maar te lezen...

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    En als je 't nou helemaal eens bent met 't feit dat sommige dingen té schokkend kunnen zijn voor 'n website vol hormonenbommen? Het valt me namelijk op dat er vooral mensen reageren die 't allemaal maar belachelijk vinden...

Je kunt toch ook lekker sensatie gaan zoeken op nu.nl of waar dan ook? Moet dat persé hier, waar 't merendeel toch komt om lekker te mutsen over huis-, tuin- en keukendingetjes?

'n Beetje rekening met elkaar houden is toch geen ramp?

Ik kijk ook nieuws, ik lees ook op nu.nl en heb geen oogkleppen op, maar de laatste tijd vind ik dat hier wel erg veel berichten werden gepost met 'n hoog gruwelijkheidsgehalte. En nee, daar hoef je je ogen niet voor te sluiten, maar ik denk dat ze hier niet echt thuishoren.

Je hoeft idd die topics niet te openen, maar de titels zijn vaak al wel sprekend genoeg.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Er staat in de regels dat er geen schokkende berichten mogen staan, dat klopt, maar wat is schokkend? Nogmaals, schokkend is persoonlijk en daar ligt nu net het probleem denk ik..

Ik snap beide kanten wel dus denk dat dit een discussie zonder einde zal zijn..

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jawel, dat ben ik dus wel als ik de hele tijd topictitels moet lezen als: "turkse jongens verkrachten en vermoorden peuter"
    Dan ben je dus WEL verplicht om dat te lezen. En dan heb ik gegeten en gedronken hoor. Eerlijk gezegd snap ik niet dat er mensen zijn die daar GEEN moeite mee hebben.

En nu stop ik echt met deze hele discussie want ik zit me echt kapot te ergeren. Dit soort dingen zorgen er voor dat ik in ieder geval met veel minder plezier hier op het ZWANGERSCHAPSpagina lees.

18. Trees

Trees Niet meer actief

Wat heeft het feit dat je schokkende berichten niet vindt passen op zsp of in ieder geval de titels (inderdaad geef een waarschuwing in de titel! Zo simpel...) nu te maken met naief zijn en roze teddybeertjes? Dit zijn twee verschillende dingen en hele rare conclusies die hier worden getrokken.

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Zelf kan ik zulke topics wel handelen, maar je kunt er inderdaad moeilijk overheen kijken. En zeker als je ook gezellig wilt meebeppen over 'n onderwerp als -ik roep maar wat- de pfaffs, zie je elke keer weer diezelfde titels staan...

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dit word weer een eindeloos welles nietus spelletje...

Kan er nou niet gewoon een guldenmidden weg gevonden worden wat de modjes dus gedaan hebben..

en daan vrede mee sluiten Damn... Er zei net iemand iets over volwassen zijn... Jullie lijken wel een stel kleuters..!!

Deel Deze Pagina