Schokkend nieuws

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Josien, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja dat vond ik nou ook! toen ik zwanger was en ik klaagde ergens over zei mn pa: weet je wie mogen klagen? vrouwen in afrika die op n steen moeten bevallen :D

ik was overigens helemaal niet zwakjes in me zwangerschap ik was juist keihard hahaha zo heb ik me ex n keer zo hard geslagen dat die n scheur in zn oogkast had :)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Namya: ik ben het helemaal met je eens!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zie dat dat topic over de chinees ook weer verdwenen is...slotje zeker?

Vraag me af waarom?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kon m ook al niet vinden.. maar hij is weg dus?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja denk het wel anders was ie er nog wel toch :D

Ach zie je wel vaker met topics...zomaar zijn ze verdwenen.

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Maaaaar.. er wordt hier niet met slotjes gegooid hoor! ;)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ach ja, er was hier toch laatst ook iemand waarvan het zoontje en zijzelf een halve trauma hadden opgelopen omdat er een foto van chucky in een topic stond hahaha, dus kijk nergens van op.

En inderdaad wat namya zegt, je bent zwanger.. niet emotioneel gestoord of iets..

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113

hahaha nee dat ga je niet menen! :D

9. namya

namya Niet meer actief

zomaar :D

10. namya

namya Niet meer actief

nou buiten het hele emotionele aspect, lichamelijk kunnen ze zich ook behoorlijk vrakkerig opstellen...vaak onnodig

heb verdorie vrouwen die 7 maanden zwanger waren met zware tomatenplanten zien lopen en ik mocht niet eens een boodschappentasje tillen van mijn gyn....;)

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die instelling van niet mekken gewoon doorgaan is goed als je die hebt, heb die zelf ook alleen ging wel bijna ten koste van mijn dochtertje.
    Niet in zo een mate dat het heel erg was maar ze was erg klein en woog licht alleen al omdat ik geen rust nam!
    Laatste 2 weken van mijn zwangerschap toch wel wat rust gepakt en heeft ze gelukkig nog een groeispurtje gemaakt.
    Niet iedereen heeft een tjakka! instelling en iedereen ervaard het anders in hun zwangerschap.

En zal waarschijnlijk enkel goede bedoelingen zijn geweest van je gyn.

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Dat staat toch helemaal los van het feit dat sommige zwangere vrouwen zich zo labiel gedragen?

Het lijkt me logisch dat je als zwangere goed naar je lichaam moet luisteren en dus ook rust moet nemen, dat wordt hier nergens ontkent. Maar dat je rust moet nemen staat toch los van het feit dat veel zwangere vrouwen zich geestelijk zoooo zwak opstellen tijdens hun "broed-periode"?

13. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja staat er inderdaad los van ;)
    Maar dat neemt niet weg dat we niet kunnen oordelen hoe anderen het ervaren enkel en alleen omdat jezelf een tjakka instelling hebt;).

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik snap soms ook niet waarom een topic gesloten wordt...zo was er een tijdje terug een topic van iemand die informatie vroeg over schuldhulpverlening en inene was dat hele topic pleite :(

Ben zelf (helaas) nog nooit écht zwanger geweest, maar ben het wel eens met Namya!

15. namya

namya Niet meer actief

ik weet heus wel dat er vrouwen zijn die echt de gezondheid niet mee hebben en zal van vrouwen met een b.i. of iets dergelijks niets zeggen maar wel van de dames die tijdens die periode flink profiteren van hun "situatie" en vooral van de dames die zo enorm geemotioneerd gaan doen, doe normaal denk ik dan!

16. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    En gelijk hebben ze dat ze er van profiteren ;)

Ik vat je wel hoor want kan er zelf ook niet goed tegen (als ik de persoon in kwestie dan ken he) maar wie zijn wij dan om daar wat van te zeggen?

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

whahaha nee niet zomaar :D hij zei dat ik maar kapot moest vallen en hoopte dat ik alsnog n miskraam zou krijgen (was al 6 of 7 maanden zwanger:$)

18. namya

namya Niet meer actief

maar goed als we nergens wat over mochten zeggen dan wordt het stil op een forum

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en daarbij was mijn zwangerschap ook geen roze wolkje hoor! ik had vanaf het begin moeite met wakker blijven (was zooo moe maar werkte wel nog 50 uur!) en kreeg na 2 maanden zwangerschap last van me stuitje en dan niet een beetje nee ik kon gewoon echt niet meer zitten! maar toch doorwerken op kantoor notabene... en daarna nog eens 2 weken in het ziekenhuis gelegen vanwege vroegtijdige weëen dus aan de weëenremmer en longrijpspuiten gehad en daarna constant pijnlijke harde buiken gehad en n vochtpoten zo groot dat me vel zelfs begon te scheuren! dus nee was niet makkelijk... maar toch volhouden en proberen zo weinig mogelijk te zeuren.. en emotioneel had ik echt geen last van was net een bikkel :D heb maar 2 keer gejankt in me zwangerschap 1 keer toen me ex zn nieuwe vriendin me belde om te vragen of ik iets op kon laten stellen waardoor me ex afstand van het kind zou nemen.. en 1 keer toen ik 8 en n halve maand zwanger was en helemaal alleen de box in elkaar aan het zetten was...

20. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    nooouuu,ik ben een zwangere muts,en ben gelukkig niet emotioneel,mij hoor je niet klagen over schokkende berichte,de wereld zit er nou eenmaal vol mee,dus je kunt je ogen er niet voor sluiten.
    en ik doe ondanks mijn BI nog bijna alles zelf.
    vandaag de boodschappen,gister nog een kozijntje geschilderd.
    en ja,het gaat allemaal wat langzamer,maar ik wordt niet graag betutteld,en zolang het met uk goed gaat,doe ik lekker door zoals het voor mij goed gaat.

dus hier een zwangere motorchick met ballen!!! yeeeeaaaaahhhhh

Deel Deze Pagina