Schokkend nieuws

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Josien, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hmmmm,dan heb jij het niet makkelijk gehad,toch aan jou schrijven te zien ben jij een pittige tante.....you go girl.
    wat een ***wijf die vriendin van jou ex zeg,om jou daarover te bellen,bah.

helaas heb ik nu het tegenovergestelde,ik kan NIET slapen,ben wel moe,maar heb veel maagzuur,en het moment dat ik rust neem,komt de pijn in mijn bekken zo heftig op,dat ik bijna niet durf te zitten of liggen.

2. namya

namya Niet meer actief

:$ wat een &^FHY^%&

3. namya

namya Niet meer actief

yeah baby

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @Female: Vind je stoer!

Ik snap gewoon zelf niet waarom er zo spastisch moet worden omgegaan met schokkende berichten! Ik denk dat je overal wel naar nieuws hoort of leest dat kun je niet ontkomen.
    Thats life!
    En volgens mij had het topic van vanmiddag ook een aangepaste titel...vind het kinderachtig dat het zomaar word verwijderd, geld trouwens ook van alle vorige ´schokkende´berichten die er tot een paar dagen terug stonden. Wil niemand tegen de haren instrijken maar dat is gewoon mijn mening. We zijn hier allemaal volwassen en geen kleine kinderen meer die je de hand voor de ogen moet doen omdat er iets engs op tv is.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

so je wil niet weten wat die allemaal zei! alleen maar aan zichzelf denkend zo van ja ik weet het allemaal nog niet met hem want eigenlijk wil ik geen man die al n kind heeft dit dat :$ was niet normaal hahaha ja nu lach ik erom maar toen kon ik haar wel vermoorden! mooiste was nog toen ze vroeg of ze niet n keer langs mocht komen om met mij te praten hahaha ik vroeg of ze soms van der knieschijven af wou want als zij in mijn buurt zou komen zou ze vast en zeker met gebroken knieeen naar huis gaan hahahah

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

tja zo iemand maakt je wel hard hoor! hahah ben nu niet meer zo'n zeikende barbie als wat ik voor de zwangerschap was :D toen jankte ik wel bij ieder pijntje ehehehe

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

off topic: female , respect voor jouw!!!!

8. namya

namya Niet meer actief

pak ik effe 1 van mijn mierzoete glazuurtaartjes en mag je even in mijn huisje op de wollige wolkjes flink uithuilen over je ex, wat een nare jongeman is dat zeg

enne wat betreft zijn vriendin , kom ook even gezellig buurten en gaan we elkaars vlechten en "roddelen" over je stoute vriendje gniffel gniffel

;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig kunnen jullie hier je ei kwijt he, op zwangerschapspagina ;)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #130 Lovely83, 28 apr 2010
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
    whahaha...maar heb je dan ook dat je echt alleen tegen mannen zo hard bent?
    Manlief die roept me soms echt even op het matje...zo van he ik heb al die erge dingen niet tegen je gedaan in het verleden! I know...maar ik zorg er ook voor dat het mij nooit meer overkomt.

Enne echt als een vreemde man iets tegen me zegt...als blikken konden doden!
    Zo moet een vent me ook niet zomaar aanraken in een disco...
    Maar raak nu wel errug off topic!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
  12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hahaaaa,alleen haar knieschijven maar??
    ik had haar flink onder haar fluit geschopt,zodat ze de eerste maande nog niet kon zitten,zonder aan jou te denken,misbaksel.
    ik zie aan je foto's dat je een mooie meid hebt,wat een prinsesje zeg,daar mag je trots op zijn.
    en zij mag dat zijn op zo'n stoere en sterke mama!

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hahaaaa,ja zeg dat wel.
    past wel niet meer bij het topic,maar wij kwaken gewoon door...thanks

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ohh in me zwangerschap had ik dat heeel erg toen had ik echt een haat voor mannen! zelfs collega's op het werk, me vader :D als die arme man de deurklink al aanraakte zat ik m al op zn nek terwijl het echt 1 van de meest lieve mensen op aarde is die me overal mee geholpen heeft :D maar nu niet meer nee wel dat ik ze op n afstand hou! als een man te dichtbij komt en jayla wil ontmoeten kap ik t meteen af... denk ook uit bescherming tegenover jayla en zelfbescherming...

@namya nou als ik die h**r der haar moest vlechten zou ik het alsnog in de fik steken!

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

dank je meis! :D is toch altijd wel fijn te horen hahaha
    en zitten in zn auto heeft ze sowieso niet meer gedaan zonder aan mij te denken ;) heb haar namelijk ff duidelijk gemaakt dat die auto waar zij met der fluit inzat al op elk bankje ingezegend was door mij en me ex dus daar mocht ze dan lekker aan denken als ze naast m zat hahaha terwijl het helemaal niet waar is hoor :D maar dat wou ik haar gewoon ff meegeven :)

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als ie niet overkwam wil ik nog wel even vragen of jullie het ontopic willen houden hoor.

:D

17. namya

namya Niet meer actief

:D

zo'n actie zou ook wel iets voor mij zijn

18. namya

namya Niet meer actief

sorry er ontbreekt gewoon een gigantische fiep topic op zw.p

waar we gewoon nutteloos kunnen fiepen :)

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    @ Elmo was inderdaad niet overgekomen we dachten dat je het oprecht meende! maar was dus sarcastisch bedoeld ;) my mistake!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahah...nou, sarcastisch.
    Ik bedoelde het oprecht maar hoopte dat we het konden laten voor wat het is momenteel.
    Meld iets als het je dwars zit en wij kijken gewoon per keer wat we vinden.

Het blijft een gevoels-ding. De een zal het dus was sneller sluiten dan de ander.
    Hier is gewoon geen regeltje op te verzinnen.

Elmo

Deel Deze Pagina