Hier de link van t oude discussie onderwerp http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/204989-schokkende-onderwerpen.html
Ja die heb ik idd laatst gelezen , maar haal daar nergens uit dat alle schokkende nieuws onderwerpen in dit topic geplaatst moeten ,maar wellicht lees ik eroverheen
Nou er staat in dat als er nieuws is met een schokkend onderwerp... Er schokkend onderwerp voor kan staan zodat de mensen die het niet willen lezen.. Er over heen kunnen lezen... Kort daarna werd dit topic geopend.. Dus ik neem aan dat hier t schokkende nieuws geplaatst kan worden.. zodat de mensen die het niet willen lezen/zien dit niet hoeven te openen...
Maar er mag nu dus niets meer geplaatst worden wat als "schokkend" ervaren kan worden? Moet dan idd niet het hele kopje nieuws weg??
Het blijft een moeilijk onderwerp. Als er een onderwerp wordt gemeld dan kijken wij eerst even. Ik vind niet zo snel iets schokkends omdat ik deze nieuw items ook al elders lees. Wij hebben gister met beheer besloten dat wanneer de behandelende mod (eeeh nou ja jullie snappen me wel) het te schokkend vinden dat mag het gewoon weg.. De een vind iets wel schokkend en de ander niet.. tja daar kunnen we verder niks aan doen.
Is er niet de mogelijkheid om Nieuws een eigen stukje te geven onder algemeen ofzo? Zelf lees ik over nieuwsberichten heen die mij niet aanspreken, moet soms wel even een titel wegslikken maar dat is het ook. Blijkbaar zitten het enkele vrouwen dwars en die willen wel graag bij films en televisie kijken maar niet het nieuws (of sommige nieuwsonderwerpen dan niet). Zo lopen ze ook niet het risico om een schokkende titel of eventueel nieuwsbericht te lezen als dat een aparte gedeelte zou krijgen en dan is de keuze geheel aan de forummer. Ok beetje warrig uitgelegd hihi
Nou, voor volwassenen lijkt het me zo genoeg gesplitst. Als iedereen nou eens nadenkt over de titel en de ander denkt goed na voor ze het gaat lezen, ben je er toch? Eerlijk gezegd vind ik het een beetje een storm in een glas water geworden.
Bovenstaand lijkt me helemaal helder. Dit besluit hebben we genomen. Bij deze sluit ik dit topic. Kwebbel