Ooh verschrikkelijK! Ik snap ook echt niet dat die mensen maar 2 jaar boven het hoofd hangt. ZIEK ZIEK ZIEK. Dat ze dat kind nog mogen houden ook. Berouw tonen ja of nee, als je tot zoiets in staat bent dan ben je wat mij betreft AL het recht op nog een kind kwijt. Maarja, wie ben ik.
en dan is ze weer zwanger 0000 :x:x:x:x hoe durven zulke mensen, dat kindje kan beter naar een ander gezin waar het wel gewenst is. gatver zijn niet lekker in hun hoofd
gingen ze nou naar een internet cafe en lieten de baby thuis? dat kindje heeft alleen nog maar gehuild waarom hebben de buren dan niet ingegrepen (of ze moeten natuurlijk achteraf wonen) snap dat soort mensen niet:x ze krijgt voorwaardelijk straf omdat ze weer zwanger is zo kom je wel heel makkelijk ervan af hoop dat ze dit kindje ook afnemen dat soort mensen mogen nooit zwanger worden:x
Had ik al gehoord ja. Maar op dit soort mensen kan ik niet kwaad zijn, ze zijn gewoon geestelijk niet in orde.
ik wordt er letterlijk misselijk van als ik zoiets lees, ik denk dan meteen aan mn eigen meisje, hoe kun je zo'n kleintje nou alleen thuis laten.
Allemachtig hey :S En maar 2 jaar cel en onvoorwaardelijk...joh je maakt gewoon nog een nieuwe :S vast zetten die mensen, en nooit meer vrij laten......
Dus die vrouw en man krijgen minder gevangenis straf omdat ze berouw tonen? en dat zei zwanger is. Ik neem aan dat het kindje dadelijk van hun afgenomen wordt en bij een gezin geplaatst wordt die wel voor het kindje kunnen zorgen. En er voor het kindje zijn. Die mensen moeten ze nooit meer los laten, want ik vindt dit echt een moord. Verschrikkelijk voor dat kindje. Wat moet die zich machteloos gevoeld hebben. In een woord vreselijk dat zoiets bestaat.