AMSTERDAM - Op internet is een schokkende video opgedoken van een klein Chinees jongetje dat een sigaret rookt. Het jochie lijkt het vaker te hebben gedaan en rookt als een volwassene... Terwijl hij voorop zijn vaders bromfiets zit haalt de peuter de sigaret achter zijn oortje vandaan en steekt hem zelf aan. Vervolgens houdt hij het ding vast alsof roken de normaalste zaak van de wereld voor hem is. Het jochie lijkt een heuse attractie; verschillende mensen hebben zich om de rokende peuter verzameld. De man erachter, vermoedelijk zijn vader, staat erbij en kijkt ernaar. Af en toe lijkt hij zijn zoontje af en toe zelfs aan te moedigen... Bron: Telegraaf
ALWEER zo'n zielig verhaal.... Laatst ook al een vrouw die dr kind liet roken.. Onvoorstelbaar... En dan die mensen die er naar kijken.. .Zou ik niet kunnen..Ik had er denk ik al wel wat van gezegd oid..
Kind hoort gewoon niet te roken.. En zeker niet een peuter.. Vreemd dat die ouder bij staat als of het de gewoonste zaak van de wereld is. Als dit in nederland was gebeurd waren er heus mensen die er wat van hadden gezegd..
Ik denk zelf dat het nep is, zon fake sigarret omdat ik volgens mij zag dat dat ding niet op rookte zeg maar..
ik denk dat de sigaret wel echt is maar het trucje is.. want zoals iemand al zei in het andere topic is de motoriek van de peuter veels te goed ontwikkeld. Mischien is het idd een lilliputter en is er een ander hoofd opgezet.. ik geloof gewoon niet dat een peuter zo kan roken
Ik hoop mar dat het fake is. Anders denk ik echt waar gaat het heen met deze wereld. Wat een gestoorde mensen zijn er toch