Ik hou van Koreaanse drama! Ik hou er echt van! Het is zo leuk en mooi. Ik heb er 1 helemaal afgekeken. Gaat over een arm meisje en zij heeft iemand gered. Toen kreeg ze van de overheid een studie en mag ze naar school voor rijke mensen. Heel veel romantiek, dosis humor, drama maar uiteindelijk heel veel geluk! <3 http://www.youtube.com/watch?v=G4MIfUNUq2s Verder kijk ik graag Shoji anime. Bekende namen zoals Vampire Knight en Chobits.
Hier ook een fan van anime! Wij kijken/keken: Air Elfenlied Chobits Vampire Knight (Guilty) Hacksign Fullmetal Alchemist (brotherhood) Mai Hime Mai Otome (onze katten heten Mai en Mikoto ) Wolfsrain Cardcapter Sakura Tokio Mew mew Mermaid Melody En nog veeellll meer
Ik had al eens eerder op mijn oude account ook een topic gemaakt over anime. ik ben ook anime verslaafd nou meer manga, anime's kijk ik niet meer zo omdat ze telkens weer verkracht worden en de manga niet meer volgen -.- zelfde met fruits basket (stopt zomaar boeken gaan door) =O naruto met erg veel fillers! one piece met erg veel fillers pff ga zo maar door dus ik ben voor de manga's haha hier is mijn manga lijstje Claymore Kimi Ni Todoke Naruto One Piece Death Note Fruits Basket Chobits Alice 19th Love in the mask (Koreaans) Noblesse (Koreaans) Fushigi Yugi Inu yasha Dragon ball Z Moon Child Vampire Knight (ben ik gestopt met sparen omdat ik het verhaal niet meer leuk vind) Chibi Vampire Hellsing Battle Angel Alita Bleach Elfen Lied Sailormoon Card Captor Sakura High School of the dead Nana Yu Yu Hakusho The Dreaming pff er zijn nog meer die ik lees of heb gekeken haha ken ze niet allemaal opniemen maar dit is al een hele lijst haha en idd Kyo is soooooooo leuk hij is de leukste en Akito is ook leuk