schokkend; rechtzaak sietske H vandaag begonnen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door meave, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Levenslang had ze moeten krijgen!!! Die kinderen hebben geen kans gehad... Die zou zij ook niet meer moeten krijgen!!!

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    In één woord: vreselijk!

Vooral toen ik las dat ze vertelde dat één van de kindjes huilde toen het geboren was... :( Dat raakt me echt tot in m'n binnenste! Zo'n klein mensje wat hulpeloos ter wereld komt, helemaal volmaakt, en dan om het leven gebracht door je eigen moeder. Niet te bevatten!
    Ik hou het maar vooral bij het verdriet over deze verloren levens. Als ik verder ga denken over de moeder... :x Ik ga er vanuit dat ze haar straf niet ontloopt, wanneer/waar dan ook.

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wagelijk !!!!!
    ik begrijp niet dat haar omgeving er niks vanaf wist !!!!!
    gewoon 4 baby-tjes vermoord !
    en de straf ............? 12 jaar !! ongelofelijk, zo laag.....!

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik moet er gewoon van huilen als ik er aan denk :( Dan kijk ik naar mijn eigen dochtertje en probeer ik het me voor te stellen, mijn handen om haar nekje, of een kussen op haar hoofdje drukken.... Maar het lukt me niet, simpelweg omdat ik zoveel van haar hou. Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zoiets vreselijks doet :( Die arme kindjes, misschien zo blij om hun mama te zien en te voelen na 9 maanden, het levenslicht te zien, om vervolgens door hun eigen moeder vermoord te worden. Dan heb je geen hart, geen gevoel. 12 jaar is gevoelsmatig te kort, en te mild voor zulke daden :(

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

ze gaat in hogerberoep.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat mens d'r eileiders worden hopelijk toch wel afgebonden?

7. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Dit is echt om te kotsen, walgelijk!!!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja hoor, iemand die 4 babys vermoord "schrikt" van het vonnis.... stupid.
    En weigeren mee te werken aan psychiatrisch onderzoek.... ppfff je moet niks te willen meer hebben.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    sinds wanneer is 1/3e deel van 12 jaar, 8 ? das 4 jaar...

maar dat gaat echt niet altijd op!

10. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

sorry....bedoelde natuurlijk dat 2/3 deel uitgezeten moet worden. :) In de meeste gevallen gaat er 1/3 van af.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Veel te weinig 12 jaar :x

12. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Pff en dan ook nog het lef hebben om in hoger beroep te gaan... Wtf... Echt word er gewoon misselijk van. Vind het sowieso extreem raar dat ze geen tbs kan krijgen puur omdat mevrouw niet mee wil werken aan een onderzoek omdat ze weet dat ze dan zeker tbs krijgt...Zo zou het toch niet moeten gaan? Het rechtssysteem bestaat op gerechtigheid te geven. Maar moet zeggen dat ik dat in dit geval niet zo vind.. Zeg niet dat we meteen de doodstraf in moeten voeren maar ik vind wel dat onze straffen flink omhoog mogen. Bedoel het word bijna aantrekkelijk om een moord te plegen als je weet dat je toch maar even hoeft te zitten...

Deel Deze Pagina