Ik zoek een leuke hobby waarbij ik lekker creatief bezig kan zijn en kan knutselen. Maar het moet wel een beetje simpel zijn, de materialen moeten makkelijk te verkrijgen zijn en niet te duur en te veel. Wil dus geen 100euro aan spullen moeten kopen. Ik moet het in stappen kunnen doen (dus niet dat het perse in 1x af moet zijn). Scrappen oid vind ik dus niets. Ik moet er wel iets aan hebben. Aan wat ik maak zeg maar. Ik moet het kunnen neerzetten of kunnen gebruiken in huis of weggeven. Nou heel wat eisen maar wie weet iets? Iets leuks. Ik wil er trouwens ook geen cursus ofzo voor moeten volgens dus zoals ik zei wel een beetje simpel
Dat vind ik te priegelig Dat doet mijn mama ook maar is niets voor mij. Wel bedankt voor het meedenken
Kettingen maken doe ik ook wel eens. Vind ik ook wel leuk. Maar zoek iets creatievers... Ook met wat groter materiaal, want ook kralen is redelijk priegelig. Ja ben een lastige haha
Misschien iets nieuws? Iets wat nog niet zo bekend is. Het enige wat ik ken is kaarten maken, breien haken ed schilderen ,scrappen, taarten maken. Naja is allemaal niet echt voor mij. Schilderen doe ik ook wel eens. Maar wil iets maken... iets waar ik wat aan heb
Ik maak wel eens wat van papier maché. Kun je zo groot maken als je wilt. Ik heb voor Isabella voor de pop een stoel gemaakt. Dat is echt heel goedkoop. Behanglijm bij Action voor 1,69 en krantenpapier. Dan nog wat Gesso ( wit verf achtige finish) Verder kun je mallen maken van balonnen, gaas en karton. Ik wil graag na de bevalling beginnen met bloemkunst ( bloemschikken) cursussen.
wat ik ook leuk vind is borduren klinkt oud bollig maar je kan t lekker voor de tv doen je kan schilderijtjes borduren voor de kindjes op de kamer maar je kan op sites ook een foto insturen en dan maken ze daar een borduurpakket van echt heel mooi is dat en je kan t lekker voor de tv doen soms geef je wel wat uit maar je doet er best lang over en t ligt er maar net aan wat je maakt natuurlijk liefs kim
Borduren is idd heel leuk. Ik heb 2 borduurpakketjes gekocht en gekregen toen ik zwanger was. Staat de datum /gewicht/lengte van me kindjes ook op. Die heb ik ingelijst en op hun slaapkamer gehangen. Heb ook nog wel kleinere borduurpakketjes met gewoon een lieve beertje ofzo maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Momenteel ben ik bezig met puzzelen (boekje) woordzoeker. En Pokeren op de computer (PKR) wat ook erg leuk is
ja maar ik kan niet borduren. Hoe moet dat dan? Dan moet ik dat toch eerst ergens leren? Mijn ma kan dat niet namelijk haha.
het is heel simpel de uitleg van de steekjes staat in het pakket zelf en je hebt allemaal hokjes met figuurtjes en dan is het een kwestie van tellen echt heel leuk hoef je niet te leren anders even googelen staat t ook wel uitgelegd liefs kim
ik zocht ook iets om wat om handen te hebben, en ik ben sinds vandaag begonnen met knuffels te maken.. ik gebruik gewoon oude kleertjes, naald en draad en opvulsel.. kost geen drol dus.. als ik er eentje af heb, show ik het wel!
Ben erg benieuwd. Ik vind iets met glas ook wel leuk alleen moet je dan alweer snel ovens enzo kopen, naja dat wil ik dus niet. Maar zoiets vind ik dus wel leuk. Want je hebt er ook wa aan
ja ik ga het gewoon proberen, weet niet of het me lukt hahaha mar via google kun je ook zoeken op dan onderwerp, en dan vind je ook genoeg
mozaïek schilderijtjes maken. Via Marktplaats heb ik een bak vol met oude tegels gekocht voor 4 euro. Ook als ik aan het wandelen ben of onderweg zo'n grote bak met bouwafval tegenkom stop ik even om wat tegeltjes eruit te vissen. Daarnaast van veel vrienden/familie die gingen verbouwen tegeltjes gekregen en ook bij diverse winkels tegeltjes meegekregen, gewoon even binnenlopen en vragen. Momenteel heel veel "normale" winkels die van inhoud wisselen ook daar heel wat tegeltjes vandaar. En verder houd ik mijn ogen open op Marktplaats, kost geen drol. Hamertje erbij en sla maar stuk die tegeltjes. Ik maak er schilderijen en spiegels van. Echt leuk Op koninginnedag verkoop ik ze altijd en soms via Marktplaats en levert echt iets leuks op!
naaien! Je hebt dan wel een machine nodig, maar verder ist niet duur. Ik maak niet veel hoor, maar vind het heerlijk om te combineren met verschillende stofjes en zo iets te maken wat je nergens kan kopen. en het is echt niet moeilijk, want ik geef les in dit vak op het prakitjkonderwijs en die meiden kunnen het in een paar weken!
Glas graveren. Ik graveer met een dremel in glazen en in fotolijstjes. Erg leuk ook weg te geven als cadeau. HAndig is wel een printer en dremel dus.