Had beter niet de link aan moeten klikken..... Ik heb een hummeltje van net 5 maanden boven liggen..... Wordt misselijk en zo verdrietig van dit bericht... Vooral ook die foto's.
Dit had ik beter niet kunnen lezen en ik had ook niet zo'n verschikkelijk verhaal verwacht. Ik snap ook echt niet waarom dit hier wordt geplaatst, ik vind dit soort berichten niks voor zp. Maar dan krijg je weer dezelfde discussie dat we onze ogen niet moeten.sluiten voor dit soort dingen en dat de een het mindet schokkend vind dan.de ander bla bla. Dit bericht maakt me echt ziek.
Misschien is het een alcoholist, en ik denk dat de moeder erg bang voor hem was, aangezien hij haar ook mishandelde. Daarom heeft ze zo lang gewacht. Ze kon ook niet zelf in het ziekenhuis komen. Verder vraag ik mij ook af of het geslacht de daadwerkelijke reden was voor het doden van 't meisje. Dat hij niet spoorde, dat staat wel vast bah gewoon zo'n klein baby'tje mishandelen, afschuwelijk! Tot de dood toe waarom ziet men niet dat het al een wonder is dat je kind gezond is.. maar ja, India he.
In India zijn meisjes 'duur'. Als een meisje gaat trouwen, dan moet de familie van het meisje een grote bruidschat meegeven. Een van de hoofdzaken waarom er in India minder meisjes worden geboren.
vreeselijk geen andere woorden voor. hoop dan toch echt dat het bestenigen weer toegelaten word al is het maar voor 1 keer.
Ik had dit liever ook niet gelezen... (ja, ik doe aan struisvogelpolitiek) Ben er letterlijk misselijk en verdrietig van
Wa ne zot!! Ze zouden em moete martele!! Ocharme da meisje en de moeder! Een arm kind wat kan ze ernu aandoen dat ze geen jongen is! Psychische zot
er zijn zoveel mensen wat proberen een kind te krijgen en het maar niet lukken maar zoiets krijgt dan het mooiste geschenk wat je maar kan hebben en doet zo iets bah bah :x castreren die kerel
wat vreselijk... verschrikkelijk... ik zat te huilen toen ik dat las... ze is nu wel in een veel betere plek dan bij die man thuis... hopelijk komt haar moeder ook goed terecht
Wat ik niet snap is waarom haar moeder haar niet eerder heeft beschermd tegen die monster?? Waar was ze al die drie maanden, kan ik geen begrip voor brengen