AD oliebollentest

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door limmeke, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik vraag me altijd af, hoe onbevooroordeeld ze zijn.. want valt me op dat rotterdam en omstreken altijd erg hoog scoren in deze test :)

maar vind het altijd leuk om te lezen.. dat commentaar erbij..
    1 kraam hier in de buurt getest.. kreeg een 3... apart, want ik ben een zeikerd wat oliebollen betreft, en zij waren juist 1 van de weinige, waar ik ze wel eetbaar van vond..

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb de uitslag nog niet gezien eigenlijk.

hier om de hoek verkopen ze de beste braakballen. o wat zijn die dingen vies. een hapje en het vet loopt over je kin, klontjes in de poedersuiker etc. bah. zoek eigenlijk wel een goede oliebollen tent in brabant maar volgens mijn bestaan ze niet.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Ach het is een momentopname en een kwestie van smaken verschillen denk ik hoor.
    Als een ander team het op een andere dag had getest zouden er zeker andere resultaten uitkomen.
    Gewoon op je eigen smaak afgaan, toch?

4. Het is idd maar net wat je zelf lekker vind..

De ene heeft liever een wat drogere oliebol, en de ander houd van wat vettere.. Ja toch??

Ik koop ze al jaren bij de oliebollenkraam hier bij ons in het winkelcentrum, lekkere bollen, en ook lekker groot altijd..

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik hou dus absoluut niet van die droge dingen. maar het vet hoort er nu ook weer niet uit te lopen natuurlijk !

en je proeft het echt als er al de hele dagin dat zelfde vet is gebakken. en er hier en daar klodders verbrande oliebol in zit doordat ze niet fatsoenlijk door drukte dat vet kunnen zeven.

ene jaar vind ik ze erg lekker hier in kerkrade bij t roda stadion maar andere jaar zijn ze niet te vreten !

als der maar geen krenten in zitten!!!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zelf bakken! :D
    Betere zijn er niet!

En je huis heeft dan meteen ene oud-en-nieuw geurtje..;)

Jammie, k heb er zo'n zin in na dit bericht....

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vind de test weinig zeggen, ze testen maar een paar oliebollenverkopers per provincie.
    Als jij als verkoper niet getest bent en je buurman wel en die heeft ook nog eens een goeie bol dan kun je wel fluiten naar je omzet.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Staat hij al online dan?

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De mijne zijn het lekkerst maar die komen ze nooit proberen ;)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

de bakken hier heeft volgens mij al 5 keer gewonnen (dit jaar dan niet) maar die vind ik echt niet lekker!

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38

Deel Deze Pagina