Hai, weet niet of er al een topic over is, ik kon hem althans niet vinden. Wie volgt dit nog meer? Ik vind het een leuk programma. Terecht dat die 2 dansgroepen door zijn, al heb ik meestal heel weinig met die dansclubjes. Beetje saai. Maaruh, ligt het nu aan ons of is die Lisanne gewoon echt grappig? Wij vonden het werkelijk een zéér trieste vertoning...te genant voor woorden, met haar vieze, niet aflatende sexistische uitlatingen. Blegh. Ben blij dat ze niet door is, weg met haar.
hey ... Wij hebben het ook gekeken .. Ik vond het ook niet grappig , 2 opmerkingen wel ., waaronder die van het luisteren naar de toppers maar verder erg jammer !
haha wij vonder d'r wel grappig. vindt het persoonlijk wel jammer dat er 2 dansgroepen door zijn gegaan. had het wat leuker gevonden als er het 2 verschillende acts waren doorgegaan.
Ik vond haar eerste optreden wel grappiger,maar hou wel van haar soort humor/zelfspot..wel mee eens dat ze nu niet door is gegaan. de dansgroepen erg gaaf hoor.
Lisanne heeft inderdaad wel zelfspot, maar om nu 5 x te herhalen dat ze lesbisch is? En ik weet ook niet wat voor obsceen handgebaar ze maakte toen ze aan Patricia vroeg: "weet je wat nog lekkerder zit?" Kijk, als ze nu wat meer met die stemmen van haar aan de slag zou gaan...dan was het wat anders. Nu zei ze alleen maar dat ene Ed zei dat Gordon zong als een schaap: 'kan ik nog even beeij je zijn" Gordon moest er zelf echt "bèèhh" van maken, want anders snapte het. Ok, nu genoeg over Lisanne (sorry, heb me er echt enorm aan gestoord )
ik vond lisanne erg leuk bij de audities mede omdat we niet wisten wat we konden verwachten. 2de ronde (live shows) was de verrassing er al af en moest ze met veel beters komen en dat is niet gelukt wat logisch was ik ben t er op zich mee eens dat de 2 dansgroepen doorzijn. maar ik had graag die kong-fu act ook graag terug gezien
Ik had wat lisanne bij de auditie deed twee jaar geleden ofzo al eens bij het programma Jong gezien, vond het daarom niet echt leuk, en eergister vond ik het weinig grappig. Terecht dat beide dansgroepen door zijn, die kleintjes zijn wel erg schattig hoor!
Die Lisanne is zooo niet grappig en die seksgrappen, gatver dat hoef ik van haar niet te weten (en nee niet omdat ze gehandicapt is). Ook die laatste grap, bijna een herhaling van de auditie je kon de krekels horen. En Patricia zat na 2 grappen als een boer met kiespijn te lachen want zo leuk vond ze het niet.. Die Kong Fu groep had van mij door gemogen, waren erg goed en ik snapte ook niet dat ze niet door waren. Die dansgroep was leuk, maar ik kijk dan liever naar Ameríca's Best Dance Crew, wat ze daar doen is echt ziek! De kleine kindjes die gingen dansen waren echt goed, heel erg leuk ook om te zien hoe blij ze waren toen ze door mochten
Ben in elk geval blij dat Lisanne niet door is, want dan had ik niet weer gekeken! Vind haar zoooooo NIET leuk!!! En zelfspot, tja wat is zelfspot... Roepen dat je last hebt van stemmen in je hoofd etc?! Neuh, is geen zelfspot in haar geval... Hoe dan ook... Blij dat ze eruit is!
ik vroeg het me ook al af... ik heb dat stukje gewoon doorgespoeld, ik werd er naar van. Echt niet mijn soort humor... Vond ook dat het "zieligheidsgehalte" erg hoog was. Bijna elke komediant wordt afgeschoten en zij werd helemaal hilarisch gevonden? wellicht dat zij in het dagelijkse leven een hele grappige meid is hoor, maar niet voor op de planken. vond haar sit-down grap wel leuk overigens!
ik heb ook gekeken.. Ik vond de opkomst van Martin bij het operanummer érg mooi- de combinatie van hen 2en vond ik echt schitterend. Jammer dat er nog meer goede acts waren. De Kong Fu act vond ik moeilijk te volgen. Vooral door de achtergrond kleur, die ook zo rood was. Ze vielen wat in het niet daardoor vond ik. Erg jammer. En tja, de dansgroepen: Die kinderen vind ik écht zo gaaf.. ik hoop dat filmpjes van hen ook wereldwijd gezien worden, net zoals wij hier de filmpjes van de cheeky monky's kijken. Ik ben benieuwd naar hun volgende act! De grotere vond ik de 1e keer leuker. Maar nog wel goed nu. Ik vond het wel lachen zoals ze bij de bekendmaking helemaal bij elkaar leken te horen, de 2 groepen . De jonge versie en de oudere versie. Het lijkt me érg gaaf als ze iets zouden kunnen combineren tot 1 act... van die 2 groepen