Eliza, verschrikkelijk dit allemaal. Heb er geen woorden voor. Nogmaals heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
pfff ik snap er echt niks van.. Wat mankeert sommige mensen hier in de wereld toch.. Bizar. Echt waar.. Vind het zo erg... En ja als ik een kleintje de hele tijd hoorde huilen ging ik toch eens aanbellen en anders eens de politie bellen om te laten checken... maar goed dat is de mentaliteit in nederland he!.Leven en laten leven.
jezus wie is tot zo iets in staat ben er stil van en heb hier absoluut geen woorden voor:x hoe kan je een vrouw zo erg voor het leven tekenen vind het echt te erg voor woorden
Er is eigenlijk maar 1 passende straf voor zo iemand die dit gedaan heeft. Ook zwavelzuur over hem heen en maar laten liggen.
In wat voor staat moet je zijn als je een moeder van 2 jonge onschuldige kinderen zo toetakelt?? niet denkend aan wat voor grote gevolgen dit heeft (vooral voor de kleintjes) alleen maar uit zelfzucht om zijn haat/wraakgevoelens kwijt te kunnen. De 2 kinderen zijn gelukkig lichamelijk ongedeerd, maar wat doet zoiets geestelijk met ze? pfff. ik word al misselijk bij het idee. Ik hoop dat ze over enige tijd weer hun leven een beetje kunnen oppakken na dit drama.
Dat heb ik op YouTube gezien,zij leeft dus echt in een levenslange nachtmerrie. Daar is Katie Piper niets mee vergeleken..Net zoals dat verhaal van die vrou die bij Oprah was,die door een aap is aangevallen en blind is geworden. Vreselijk. hoe dan ook,ik wens deze vrouw veel sterkte.
wat ontzettend erg!!! wat voor iemand moet je zijn om dat een ander aan te doen, die gewoon kinderen heeft en een leven leidt etc etc. Ik walg van die vent die dat heeft gedaan! Voor die vrouw zal het nooit meer hetzelfde zijn, voor haar kindjes ook niet
denk idd dat sommige dingen die hier staan niet helemaal juist zijn. ook dat een meisje van 3 de hele nacht in de box heeft zitten huilen. ken persoonlijk niemand die een 3 jarig kind nog in een box stopt, en zo wel, dan zou ze er binnen 3 sec overheen zijn geklommen, tenzij ze een afwijking had maar op die foto bij het artikel zie je dr rennen. maakt het niet minder erg, maar men moet uitkijken met het verspreiden van geruchten.
Dingen niet helemaal juist zijn??? Dit is niet geruchten verspreiden hoor. En of het kind nou in de box zit of in bed maakt dat het minder erg??? Mijn moeder heeft het op haar werk gehoord (deze vrouw was een collega van haar en mijn moeder kende haar goed) en dat haar dochtertje in de box zat komt toch ook uit vrij betrouwbare bron...
Ik denk dat ze bedoelen dat in het krantenartikel andere dingen staan dan jij hebt verteld...Dat schept nogal verwarring.